Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czesc

W trakcie nauki maxa (i po przerobieniu wielu tutoriali) nasunelo mi sie takie pytanie:

kiedy konwertujecie obiekty do editable mesh a kiedy do editable poly.

 

Funkcje sa podobne wiec chcialbym poznac wasze zdanie jako ludzi bardziej doswiadczonych.

 

dziekuje i pozdrawiam

Grzechu

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mesh ma mniej funkcji. było gdzieś o tym niedawno na forum. Konwertuj wszystko do poly

Napisano

poly to chyba mlodszy brat mesha i ma wiecej opcji tak jak mowi xeav zawsze lepiej w poly

 

chociaz ostatnio byla ciekawa akcja z kopiowanie edgesow w poly i meshu :P

Napisano

tak, koledzy wyżej mają rację. Poly jest bardziej rozwinięte i lepiej wyposażone niż mesh, ale kiedy skończysz modelowanie czasami warto przekonwertowac na mesh, ponieważ kiedy obiekty są zmeshowane cały viewport obsługuje się szybciej. pozdr

Napisano

z tego co wiem... edit mesh pracuje domyslnie na trojkatach (jak caly max oczywiscie) z ta roznica ze jak recznie potniesz edit meshowy szescian to otrzymasz dodatkowe wierzcholki na przekatnej scianki. co jest cholernie niewygodne w dalszej pracy. takze jak napisali koledzy... modelling tylko i wylacznie w poly. a po skonczonym obiekcie zamieniasz msmootha na edit mesh. w oknie smiga znacznie znacznie szybciej.

Napisano

witam mam takie pytanie do kolegów maxowiczów czy jest możliwość cofnąć efekt msmooth w edit poly??

Napisano

Jeżeli Ci chodzi o ten msmooth z opcji editable poly (dodawany np. tylko do wybranych polygonów), to pozostaje tylko Ctrl + Z (Undo), albo ręczna odbudowa siatki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.