cpt Moose Posted July 17, 2003 Share Posted July 17, 2003 Jak na błędnego rycerza przystało trzeba toczyć potyczki przy każdej możliwej okazji. W tej bitwie też zamierzam wziąć udział nawet niemyśląc o uciekaniu z pola walki :-). W tej bitwie (nie ukrywam że mojej pierwszej i mam nadzieje że nie ostatniej) zamierzam wystawić do walki mojego skarabeusza. Co prawda widziałem już jedną bestie tego typu na tej wojennej arenie, ale uznałem że to nie stanowi żadnego powodu by zrezygnować z tego jakże szlachetnego Owada. Co do konkretnej wizji końcowej sceny jeszcze takowej nie posiadam ale mam nadzieje że w tym względzie mogę liczyć na wasze propozycje. Na podstawie tego zdjęcia będe wzorował mojego Scarab\'a. Na dobry początek zamieszczam początkowy testowy niedokończony render w wersji beta :-) p.s. Jeżeli obrazki nie chcą się wyświetlić lub ich nie będzie proszę o maila z krótkim tutorialem zamieszczania image\'ow (proszę się nieśmiać jestem nowy na tym forum o czym może świadczyć niewielka ilość postów przezemnie zamieszczonych) Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgione Posted July 17, 2003 Share Posted July 17, 2003 Obrazki nie pokazują sie :(:(:( Jeśli rysunek ma mniej niż 80 kilo to weź go wstaw za pomocą polecenia pobierz (attach) umieszczonego pod miejscem na wpis wiadomości( no na dole :P). Jeśli twoje rysunki przekraczają tą wielkość to weź załóż sobie konto na jakimś serwerze (np. onet, interia) i tam wstaw rysunki, a następnie wywołaj je poleceniem insert an image - taki obrazeczek koło koperty pod rodzajem pisma występująca przy wpisie poczty :P Z tego co wiem to nie możesz zrobić takigo wpisu - chyba, że twój komp to serwer: zrób np. http://www.giorgione.republika.pl/images/kobieta.jpg (pomiędzy znaczniki img -to tylko przykład) Giorgione:D:D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt Moose Posted July 17, 2003 Author Share Posted July 17, 2003 dzięki Giorgione za ten jakże pomocny tutorial w zamieszczaniu image\'ów. Poprawiłem już tamtego posta i już powinno być wszystko wporządku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgione Posted July 17, 2003 Share Posted July 17, 2003 no problemo!! Fajny ten skarabeusztylko popraw jeszcze szczypaczki (czy jak tam się to xzwie - to duże:P) i oczy bo za bardzo wchodzą w ciało (spójdz jak jest na rysunku) - jeszcze tylko teksturki i będzie git!! :D:D:D:D Giorgione Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit3r Posted July 17, 2003 Share Posted July 17, 2003 fakt ..do oczu tez bym sie przyczepil i do odnozy... wiecej detali w odnozach zreszta widac to nawet na zdjeciu pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt Moose Posted July 17, 2003 Author Share Posted July 17, 2003 Dzęki za kreatywną krytykę, bardzo mi się przyda bo jak już stwierdziłem to jest dopiero niedokończona wersja beta wymagająca jeszcze trochę pracy. Co do dokładności ze zdjęciem jestem pewien że napewno zrobie jakieś dające się wyjaśnić prawami fizycznymi zmiany i niebęde się ściśle do końca trzymał planu (mam nadzieje że nie tylko ja pracując na 3d oddaje się prawie pełnej improwizacji). Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted July 18, 2003 Share Posted July 18, 2003 Hmm... dokładnie ... przydałoby się więcej detali ... troszkę przypomina w tej chwili owada mechanicznego. Głowa wydaje mi się jest do poprawy. Być może pewne niedociągnięcia chcesz zatuszować materiałami. Zobaczymy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt Moose Posted July 18, 2003 Author Share Posted July 18, 2003 częściowo zgodnie z waszymi poradami poprawiłem mojego skarabeusza. Głównymi poprawionymi cześciami są nogi które i tak niesą w formie ostatecznej. Poza tym powiększyłem szczęki aby nadać mu bardziej bojowy wygląd. Ostatnią modyfikacją są obwódki wokół oczu. Następne updaty soon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barył Posted July 18, 2003 Share Posted July 18, 2003 Jak juz skonczysz to mozesz go umiescic w takiej scence :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt Moose Posted July 19, 2003 Author Share Posted July 19, 2003 Zgodnie z waszymi zaleceniami wziąłem się za dokładanie szczegółów. Póki co objawia się to tylko i wyłącznie na zmienionej strukturze nóg mojego Skarabeusza, ale już niedługo szczegóły opanują też inne warstwy mojego projektu. Postanowiłem odejść kompletnie od obrazka na którym się opierałem i zacząłem improwizować... Tutaj daje mały update: Barył - Co do twojego pomysłu na scene muszę powiedzieć że jest bardzo romantyczny :-) i kto wie czy go niewezmę pod uwagę :-). Aczkolwiek przyszedł mi do głowy pewien szalony pomysł na scene. Zamienie mojego gigantycznego skarabeusza w żywy taran do niszczenia wrót. Oteksturuje go w barwy wojenne, Dorobie mu kilka dodatkowych metalowych komponentów dla dodatkowej skuteczności, Zrobie odciski na zbroi świadczonce o nie jednej przebytej bitwie oraz przekłuje mu oko jakimś ładnym bełtem :-). Piszcie co o tym sądzicie (bo może jeszcze zdąże zrezygnować :-) ). Pozdrawiam cpt Moose Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eden-3d Posted July 19, 2003 Share Posted July 19, 2003 ladny model,,powieksz oczy i przesun je na swoje miejsce:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt Moose Posted July 21, 2003 Author Share Posted July 21, 2003 Długo mnie tu niebyło... Ale postaram się w najlbiższym czasie nadrobić zaległoście które wyniknęły z mojej chwilowej nieobecności. Na razie nie będe ulepszał samego modelu skarabeusza z powodu braku pomysłów na szczegóły (nie moja wina że pancerz tego skarabeusza jest niemal gładki :P ), jeżeli będą jakieś propozycje apeluje abyście je jak najszybciej mi przedstawili (może posiadacie jakieś fotki tego stworzonka??). Postanowiłem już na pewno że zrobie scene batalistyczną w której gobliny będą atakowały zamek (z pomocą Robali of course ;) ) I tu zwracam moje pytanie do was znawców. Zacząłem robić zamek i zastanawiam się jaką metodą najlepiej osiągnąć zamierzony efekt. A konkretnie chodzi mi czy przygotowywać projekt pod meshsmooth\'a (aby delikatnie zaokrąglić krawędzie) czy raczej zrobić poprostu zwykły pospolity poly z dobrze ułożonymi smoothing group\'ami, albo może znacie jakiś lepszy sposób na edycje obiektów nieożywionych. Proszę o radę. Cpt Moose Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts