Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Jest to jeden z moich pierwszych projektów, jeśli chodzi o materiały i oświetlenie. Do tej pory zajmowałem się tylko modelowaniem.

 

Tak, więc projekt uważam za zamknięty. Nie dla tego, że mnie satysfakcjonuje, lecz z braku czasu. Karteczka idzie na konkurs i tylko tyle udało mi się wyciułać.

Jedynie bombki mnie satysfakcjonują :-)

 

W dziele WIP można zobaczyć przygotowania.

 

Proszę o komentarze.

Wiem, że i tak większość będzie negatywów no, ale cóż:-) (ktoś ma na tym forum opisik „Żeby być wielkim kiedyś trzeba być małym”).

 

Pozdrowienia dla wszystkich Forumowiczów oraz Wesołych Świąt!!!

 

18.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Powiem tak, pracka nie jest idealna ponieważ:

1. brak listwy przypodłogowej

2. tekstura podłogi ze standardowej biblioteki max'a, ale to nie jest zbyt ważne :)

3. Shader tego "złotego" co jest przy bombce zupełnie kiepski

4. Wydaje mi się, czy świeczka ma taki sam materiał co świecznik?

5. Shader świeczki kiepski - powinna mieć, wyleciała mi nazwa z głowy - chodzi o efekt oświetlenia podpowierzchniowego.

6. Duże ziarno.

7. Troszeczkę zmieniłbym kadr - kamera bliżej podłogi (to pewnie tylko moje odczucie)

 

 

Sorry, za wytykanie błędów, ale myślę, że to bardziej pomaga niż pochwały :]

 

A tak całkiem ogólnie to ładna pracka, tylko drażni ta lewitująca ściana. :)

 

pozdr

Napisano
A tak całkiem ogólnie to ładna pracka, tylko drażni ta lewitująca ściana. :)

 

To są chyba pudełka z prezentami a nie ściana, to czerwone to największe z największyn prezentem i jest dla mnie... przepraszam poniosło mnie;)

Co do reszty to mintrill ma rację, pracka jednak zdecydowanie na plus, jest ok.

Napisano

Lis: wiem, wiem, miałem pomóc z SSS shaderem ale nie miałem czasu więc Mea Culpa.

ale to nie powód wstawiać świeczkę w niezmapowany świecznik! wrzuć materiał raytrace taki jak na bombkę i dodaj kolor zółty. jeśli zaś chdzi o świeczkę to wystarczyło ją tylko oteksturować i gotowe.

 

[nota]

SSS pomogłoby jeśliby się świeca paliła:

http://files.turbosquid.com/Preview/Content_on_11_19_2004_16_35_41/candel01.jpg52e50b6a-3cff-4096-afde-f652369fb9c2Large.jpg

poza tym mogłeś to wziąć na warsztat i ręcznie wygradientować blask w Photoshopie. zwłaszcza jeśli to idzie na konkurs.

 

pozdrawiam

Napisano

tweety - Spoko. Wiem jak jest z czasem, kiedy się siedzi w 3d. Sam ledwo się wyrobiłem z tymi materiałami, co mam. Ale już nic nie poprawie, bo kartka poszła do druku. Ale wydaje mi się, że jak na moje umiejętności to i tak jest gites. Na świeczniku jest lekki bym czego niestety nie widać:-( na mój gust i tak jest ok. No a świeczka. Hmmm Cóż. Jakaśtam lekka teksturka jest, ale to i tak nie to. Ale bez obaw Następna pracka będzie już taka jak powinna.

Napisano

- wrr... tylko nie ta tekstura podłogi

- za cienki knot

- stopiony wosk trzeba modelować, a nie robić teksturką

- przydałby sie jakiś shader na podstawke świeczki. jakiś brąz albo coś takiego

- przydałoby sie coś na environment, bo tak głupio wyglądają czarne odbicia w bombkach

- te złote cosie przy bombkach słabo wyszły. a w zasadzie to powinien być prawie taki sam shader jak dla bombek...

- fajne to zielone włochate :)

- dzięki za życzenia. wzajemnie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności