Lis Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 Witam! Jest to jeden z moich pierwszych projektów, jeśli chodzi o materiały i oświetlenie. Do tej pory zajmowałem się tylko modelowaniem. Tak, więc projekt uważam za zamknięty. Nie dla tego, że mnie satysfakcjonuje, lecz z braku czasu. Karteczka idzie na konkurs i tylko tyle udało mi się wyciułać. Jedynie bombki mnie satysfakcjonują :-) W dziele WIP można zobaczyć przygotowania. Proszę o komentarze. Wiem, że i tak większość będzie negatywów no, ale cóż:-) (ktoś ma na tym forum opisik „Żeby być wielkim kiedyś trzeba być małym”). Pozdrowienia dla wszystkich Forumowiczów oraz Wesołych Świąt!!!
piotrek Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 Powiem tak, pracka nie jest idealna ponieważ: 1. brak listwy przypodłogowej 2. tekstura podłogi ze standardowej biblioteki max'a, ale to nie jest zbyt ważne :) 3. Shader tego "złotego" co jest przy bombce zupełnie kiepski 4. Wydaje mi się, czy świeczka ma taki sam materiał co świecznik? 5. Shader świeczki kiepski - powinna mieć, wyleciała mi nazwa z głowy - chodzi o efekt oświetlenia podpowierzchniowego. 6. Duże ziarno. 7. Troszeczkę zmieniłbym kadr - kamera bliżej podłogi (to pewnie tylko moje odczucie) Sorry, za wytykanie błędów, ale myślę, że to bardziej pomaga niż pochwały :] A tak całkiem ogólnie to ładna pracka, tylko drażni ta lewitująca ściana. :) pozdr
maras Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 A tak całkiem ogólnie to ładna pracka, tylko drażni ta lewitująca ściana. :) To są chyba pudełka z prezentami a nie ściana, to czerwone to największe z największyn prezentem i jest dla mnie... przepraszam poniosło mnie;) Co do reszty to mintrill ma rację, pracka jednak zdecydowanie na plus, jest ok.
MonsterDream Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 Mi sie bardzo podoba :) Ładniej by było gdyby świeca się paliło no ale cóż.....
Pawelkos Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 Nawet fajne tylko ta swieczka i swiecznik jakies takie odstajace od calosci no i moglbys zrobic lepszy material na te zatyczki od bombek
tweety Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 Lis: wiem, wiem, miałem pomóc z SSS shaderem ale nie miałem czasu więc Mea Culpa. ale to nie powód wstawiać świeczkę w niezmapowany świecznik! wrzuć materiał raytrace taki jak na bombkę i dodaj kolor zółty. jeśli zaś chdzi o świeczkę to wystarczyło ją tylko oteksturować i gotowe. [nota] SSS pomogłoby jeśliby się świeca paliła: http://files.turbosquid.com/Preview/Content_on_11_19_2004_16_35_41/candel01.jpg52e50b6a-3cff-4096-afde-f652369fb9c2Large.jpg poza tym mogłeś to wziąć na warsztat i ręcznie wygradientować blask w Photoshopie. zwłaszcza jeśli to idzie na konkurs. pozdrawiam
Lis Napisano 23 Listopad 2005 Autor Napisano 23 Listopad 2005 tweety - Spoko. Wiem jak jest z czasem, kiedy się siedzi w 3d. Sam ledwo się wyrobiłem z tymi materiałami, co mam. Ale już nic nie poprawie, bo kartka poszła do druku. Ale wydaje mi się, że jak na moje umiejętności to i tak jest gites. Na świeczniku jest lekki bym czego niestety nie widać:-( na mój gust i tak jest ok. No a świeczka. Hmmm Cóż. Jakaśtam lekka teksturka jest, ale to i tak nie to. Ale bez obaw Następna pracka będzie już taka jak powinna.
mkk3a Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 - wrr... tylko nie ta tekstura podłogi - za cienki knot - stopiony wosk trzeba modelować, a nie robić teksturką - przydałby sie jakiś shader na podstawke świeczki. jakiś brąz albo coś takiego - przydałoby sie coś na environment, bo tak głupio wyglądają czarne odbicia w bombkach - te złote cosie przy bombkach słabo wyszły. a w zasadzie to powinien być prawie taki sam shader jak dla bombek... - fajne to zielone włochate :) - dzięki za życzenia. wzajemnie
piotrek Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 heh, teraz jak patrzę, to rzeczywiście to prezent nie ściana :)
tweety Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 aha: dzięki za życzenia! no i Tobie Lisku również Wesołych Świąt :)
Rekomendowane odpowiedzi