Napisano 23 Listopad 200519 l Witam! Jest to jeden z moich pierwszych projektów, jeśli chodzi o materiały i oświetlenie. Do tej pory zajmowałem się tylko modelowaniem. Tak, więc projekt uważam za zamknięty. Nie dla tego, że mnie satysfakcjonuje, lecz z braku czasu. Karteczka idzie na konkurs i tylko tyle udało mi się wyciułać. Jedynie bombki mnie satysfakcjonują :-) W dziele WIP można zobaczyć przygotowania. Proszę o komentarze. Wiem, że i tak większość będzie negatywów no, ale cóż:-) (ktoś ma na tym forum opisik „Żeby być wielkim kiedyś trzeba być małym”). Pozdrowienia dla wszystkich Forumowiczów oraz Wesołych Świąt!!!
Napisano 23 Listopad 200519 l Powiem tak, pracka nie jest idealna ponieważ: 1. brak listwy przypodłogowej 2. tekstura podłogi ze standardowej biblioteki max'a, ale to nie jest zbyt ważne :) 3. Shader tego "złotego" co jest przy bombce zupełnie kiepski 4. Wydaje mi się, czy świeczka ma taki sam materiał co świecznik? 5. Shader świeczki kiepski - powinna mieć, wyleciała mi nazwa z głowy - chodzi o efekt oświetlenia podpowierzchniowego. 6. Duże ziarno. 7. Troszeczkę zmieniłbym kadr - kamera bliżej podłogi (to pewnie tylko moje odczucie) Sorry, za wytykanie błędów, ale myślę, że to bardziej pomaga niż pochwały :] A tak całkiem ogólnie to ładna pracka, tylko drażni ta lewitująca ściana. :) pozdr
Napisano 23 Listopad 200519 l A tak całkiem ogólnie to ładna pracka, tylko drażni ta lewitująca ściana. :) To są chyba pudełka z prezentami a nie ściana, to czerwone to największe z największyn prezentem i jest dla mnie... przepraszam poniosło mnie;) Co do reszty to mintrill ma rację, pracka jednak zdecydowanie na plus, jest ok.
Napisano 23 Listopad 200519 l Mi sie bardzo podoba :) Ładniej by było gdyby świeca się paliło no ale cóż.....
Napisano 23 Listopad 200519 l Nawet fajne tylko ta swieczka i swiecznik jakies takie odstajace od calosci no i moglbys zrobic lepszy material na te zatyczki od bombek
Napisano 23 Listopad 200519 l Lis: wiem, wiem, miałem pomóc z SSS shaderem ale nie miałem czasu więc Mea Culpa. ale to nie powód wstawiać świeczkę w niezmapowany świecznik! wrzuć materiał raytrace taki jak na bombkę i dodaj kolor zółty. jeśli zaś chdzi o świeczkę to wystarczyło ją tylko oteksturować i gotowe. [nota] SSS pomogłoby jeśliby się świeca paliła: http://files.turbosquid.com/Preview/Content_on_11_19_2004_16_35_41/candel01.jpg52e50b6a-3cff-4096-afde-f652369fb9c2Large.jpg poza tym mogłeś to wziąć na warsztat i ręcznie wygradientować blask w Photoshopie. zwłaszcza jeśli to idzie na konkurs. pozdrawiam
Napisano 23 Listopad 200519 l Autor tweety - Spoko. Wiem jak jest z czasem, kiedy się siedzi w 3d. Sam ledwo się wyrobiłem z tymi materiałami, co mam. Ale już nic nie poprawie, bo kartka poszła do druku. Ale wydaje mi się, że jak na moje umiejętności to i tak jest gites. Na świeczniku jest lekki bym czego niestety nie widać:-( na mój gust i tak jest ok. No a świeczka. Hmmm Cóż. Jakaśtam lekka teksturka jest, ale to i tak nie to. Ale bez obaw Następna pracka będzie już taka jak powinna.
Napisano 23 Listopad 200519 l - wrr... tylko nie ta tekstura podłogi - za cienki knot - stopiony wosk trzeba modelować, a nie robić teksturką - przydałby sie jakiś shader na podstawke świeczki. jakiś brąz albo coś takiego - przydałoby sie coś na environment, bo tak głupio wyglądają czarne odbicia w bombkach - te złote cosie przy bombkach słabo wyszły. a w zasadzie to powinien być prawie taki sam shader jak dla bombek... - fajne to zielone włochate :) - dzięki za życzenia. wzajemnie