mawo Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 Witam Sprawa dosyc pilna i moze ktos bedzie wiedzial jak zrobic. Pod tym linkiem jest screen z maxa przedstawiajacy spline'a pogietego w 3 wymiarach, ktory uznajmy, dla ulatwienia, za linie przekrojowa pewnej sciany. Czy da rade dac mu w jakis sposob "cap"a czyli wypelnic. Przy zabawie z NURBSAMI i zaznaczeniu opcji cap wychodza jakies kosmiczne plaszczyzny nie trzymajace sie jakby tych linii, jak ktos ma jakies pomysly na to niech pisze, ja bede sprawdzal bo juz nie wiem jak to ugryzc http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=0V15EXIJSLIYS3U4G5UM59EVLR
david 3d Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Albo poprost Convert to editable poly :p
gregorjan Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Można połączyć obie części create line i nadać modyfikator surface
streaker Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Taaa... i bede przez pół godziny dodawał podziały.
El Wieczor Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Nie trzeba dodawać podziałów, tylko zaznaczyć krawędzie i CONNECT.
gregorjan Napisano 1 Grudzień 2005 Napisano 1 Grudzień 2005 Lub użyć multi create line czyli cross section
Rekomendowane odpowiedzi