Napisano 5 Grudzień 200519 l możesz spróbować w z-brushu pododawać różne takie zmarszczki itp. Możesz też zrobić to na teksturze (znacznie łatwiej, ale efekt jednak gorszy). Twój wybór. Mi się bardzo podoba ten model, keep it up.
Napisano 5 Grudzień 200519 l Autor Zetbrasza nigdy nie uzywałem. Po za tym ilosc poly by tak skoczyla ze bym chyba sie posral:P No narazie koncze mapowac. Niestety zwalil mi sie monitor i podlaczylem stary, ale on jakos na niebiesko pokazuje i nie wiem jak ja bede te texturki robil... Co do zmarszczek to nie da sie tego displejsem ladnie zrobic? Dla mnie takie organiczne teksturki to zupelna nowosc wiec nie spodziewajcie sie niczego super oprocz modelu:P:P
Napisano 6 Grudzień 200519 l Twarz już lepsza, ale jeszcze mógłbyś troszkę uwypuklić wargi - wydają się być bardzo płaskie. Btw. + za skromność :P
Napisano 6 Grudzień 200519 l Fajne, ciut moze za ostro wyrastaja z twarzy (w sensie ze jakby z jednej linii wszystkie) hair fx?
Napisano 6 Grudzień 200519 l Autor a gdziesz tam! :)) zwykle poly i tekstura z opacity:P Textura wlasnej roboty ale wymaga jednak dopracowania. Wlasnie strasznie mnie boli ze to tak zjednego miejsca wyrasta postaram sie nad tym dobrze zastanowic. Hair fx to jakis plugin? Bo wlasnie myslalem o uzyciu jakiegos ale wogole sie na nich nie znam... Znacie jakis prosty, godny polecenia? pzdr
Napisano 6 Grudzień 200519 l pewnie jest ich cale mnostwo ale szczerze Ci powiem zadnego jeszcze w zyciu na oczy nie widzialem :(( co do brody jezeli jest to jeden obiekt to skopiuj go i zmniejsz i wsadz pod spod, a temu wiekszemu wieksza opacity wtedy, moze to pomoze jakos ew. zawsze mozesz cos domalowac bezposrednio na teksturce twarzy...kurde, inaczej nie umiem doradzic bo ja to z tymi plaginami i innymi fałrejami to jakos na bakier :| Pozdrawiam
Napisano 7 Grudzień 200519 l Autor Hehe no ja niestety tez:P:P Własnie od jakiegos czasu ucze sie Faureja (wczesniej byl fajnal), a co do wlosow to bede tradycjonalista i nie bede sie dawal jakim plaginom :P:P Wlasnie tak kombinuje ze porobie troche takich zakladek z tekstura, zeby uromaicic wlosy, wkoncu to i tak still. pozdro i dzieki za komentrze:)
Napisano 7 Grudzień 200519 l Włoski może troszkę za ostre, ale ogólnie wyglądają fajnie - z tego co widzę postać z założenia ma być nieco przerysopwana, więc dlaczego włosy nie mogą być? :> Jest bdb - całościowo :)
Napisano 7 Grudzień 200519 l Nawet daje radę:P Ale wudług mnie włoski sa minimalnie za grube:) Pozdrawiam
Napisano 7 Grudzień 200519 l nie no włoski do bani troche, czym je robiłeś ? :) W lightwave pluginem sasquatch prosto można zrobić wypas włosy, brode, futro i co tylko sie chce :) Popracuj nad tym jeszcze.
Napisano 7 Grudzień 200519 l Autor M@Ti: Ok pomysle nad tym przerysowaniem, Ale mimo wszystko chcialbym zachowac minimalny realizm przynajmniej przy włosach, ale decyzja wyjdzie dopiero jak bede naprawde problemy, narazie postaram sie zrobic jak umiem. Sory ale znowu nie rozumiem... co to znaczy za ostre? Chodzi o to ze za ostro sie zaczynaja? własnie nad tym pracuje :) MohSETH: Zaczne ta brode od poczatku i textury tez. Sluszna uwaga, beda ciensze:P wizz: Oj odrazu do bani.. :P:P:P Juz pisałem wczesniej, POLY i kilkaset pociagniec mycha w PSie:P Postanowiłem nie uzywac pluginu (i tak narazie zadnego nieumiem:P), a do tego nie mam lightwave'a:D Dzieki za cenne uwagi :* pzdr:)
Napisano 9 Grudzień 200519 l Tak, chodziło mi o to, że zaczynają się jakby od kreski.. Btw. Nie zaczynaj brody od początku - jest dobra!!
Napisano 11 Grudzień 200519 l Zetbrasza nigdy nie uzywałem. Po za tym ilosc poly by tak skoczyla ze bym chyba sie posral:P Niekoniecznie, możesz z tego modelu hi wygenerowanego w ZB zrobić normala, disaplace, albo nawet bumpa... No ale jak do tej pory nie bawiłeś się tym softem, to pewnie łatwiej będzie ci to zrobić inaczej. pozdro
Napisano 14 Grudzień 200519 l Co do tych wlosów, to za ostra jest granica ich wyrastania. Pobaw się mapą gęstości zarostu i daj płynne przejście do bieli na krawędziach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto