Darmo Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 No dobra moge zrobić 'bebechy' chodzi o membrane w głośniku ? no Wieża jak wieża:P do poprawy troche. a Może ktoś zna lepszy sbosób na robienia napisów na obiekcie niż materiał blend ?
AGmakonts Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 albo modeling albo unwarp, i tak chodziło o membrany;]
Darmo Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 I głośnik z materiałami i 'bbechem' ;P, dwie wersje, kt óa lepsza? z maskownicą czy bez :> Dodatkowo 7000 poly do sceny...
AGmakonts Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 echh dodał bys detali i chamferów bo narazie to nie powala, za kanciasto i za topornie
Darmo Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 OK, postaram, się dopracować. A międzyczasie daję żyrandol. Niby go za bardzo nie widać ale jest :)
krzemian Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Jak dla mnie to żyrandol trochę inaczej wygląda:) Jak dla mnie to wieża nienajgorsza, ale lampa ma beznadziejne materiały, a jeśli materiały są testowe, to mogłeś dać chociaż siatkę, bo tak to nie ma za bardzo co oceniać. W każdym razie ja bym czegoś takiego u siebie w pokoju nie chciał:)
Darmo Napisano 10 Luty 2006 Autor Napisano 10 Luty 2006 Jak dla mnie to żyrandol trochę inaczej wygląda:) Masz taki sam żyrandol ? :) Okej daje siatkę tej wieży... Nie jestem dobrym modelerem a co ropiero jeżeli chodiz o materiały... :/ Mówiąc 'lampa' co mas zna myśli ? żyrandol? Pozdrawiam
Lis Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Hmm. gdzieś już widziałem te głośniczki obok kompa?? Chyba w pewnym tutorialu z Evermotion?? Mam rację?? :-) Fejnie ci idzie. Good Luck!
Darmo Napisano 10 Luty 2006 Autor Napisano 10 Luty 2006 No masz racje. Model tych głośników to na podstawie tutoriala na evermotion. To było moje pierwsze zetknięcie z poly modelingiem ;-)
Darmo Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 Dzięki wszystkim za krytykę. A oto skurzany futerał na saksofon Buffet Crampon(Tak gram na saksie:) Saksofonu nie będe tutaj modelował bo to za dużo roboty a mam się skupić ogólnie na pokoju. Może kiedyś zrobię saksofon i wstawie do scenki ale puki co futerał ;) Render i siatka:
Badyl Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 siema okucia wygladają jakbyś je wyciął z taśmy klejącej. daj im trochę grubości :)
krzemian Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Chodziło mi, że ogólnie sam wygląd lampy (jej projekt) jest beznadziejny:) A jeśli chodzi o "żyrandol" - po prostu nie pasuje mi jakoś określenie do tego typu lampy, dla mnie żyrandol to jest coś w tych klimatach - http://zelazowski.pl/files/products/zr9_m.jpg Walizki nienajgorsze, ale do realizmu im trochę brakuje:)
Darmo Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 No ale mam właśnie taki 'żyrandol' akurat w tym pokoju ;) No cóż nic nie poradze, jakiś metalowy powyginany bo nawet do niego nie pasował ;). Dziś przedostatni dzień ferii i zacznie się szkoła znowu, więc tez mniej czasu na maxa... Mam pytanie: Dla przykłądu jak zrobić w plane okrągłą dziurę bez użycia boolean??
Darmo Napisano 13 Luty 2006 Autor Napisano 13 Luty 2006 Pierwszy dzien szkoły i już zrąbany tydzień, sprawdziany tylko zapowiadają... Mały upload biórka na którym się ucze., Proszę o krytyke.
Georgas Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Modeling przyzwoity choć można go by zrobić dokładniej:) np.prowadnice dodać a jeśli chodzi o shadery to według mnie słabiutko
krzyhhh Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Biurko fajne.. choć wydaje mi się że te rogi blatu z przodu nie powinny być zaokrąglone. Okropna jest ta lampka z tymi boxami ;) Ale ogólnie projekt pokoju zapowiada się fajnie ;) PS. Liczę że zrobisz saxa ;) bo ja stoję na oklapowaniu ;) nie wiem jak się za to zabrać hehe pozdro
Darmo Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 No właśnie ja się tez nie wie za co zabrać:P nie mogłem się uczyć na jakimś innym instrumencie tylko akurat na saksie :D w tym oklapowaniu można się pogubić:/ chyba żeby rozkręcić saksa ale to ryzykowne troche ;-) Może go zrobie ale już w osobnej scenie bo to jest sporo pracy. No cóź... ta lampka prawie taka jest ale pewnie ją poprawie bo za kanciasta:P a boxy tam są z lenistwa bo normalnie to tam jest spory bałagam... jakieś śróbki, papierki i wogule kupa brudu ... ;-) Czy ktoś mi powie jak reobić w przedmiotach koliste dziury?? Boolean raczej odpada bo chodzi mi o jakiś uniwersalny sposób, czy jest inny sposób niż 'ręczne' robienie okręgów w siatce cutem, do tego trzeba sporo 'naciąc' tych polygonów... ??? Pomóżcie Dzięki
krzyhhh Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 czasami coś takiego robię.. (ale to jest nie ekonomiczne przez MSx3 ;) ) można też coś takiego dla poly zrobić. (tyle że zamiast chamfer dajesz insert i dopiero potem extrude)
Darmo Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Wielkie dzięki krzyhhh. O to mi chodziło :) tylko to ms 3x przeraża :P
Darmo Napisano 26 Luty 2006 Autor Napisano 26 Luty 2006 Witam po długiej przerwie... W Liceum duużo nauki mam i załapałem kilka złych ocen i musiałem się wziąść do roboty... Ale mały update. Mianowicie dłubałem ostatnio w takiej lampie naftowej ;) Narazie tylko siatka bez shaderów Komentujcie :)
Darmo Napisano 27 Luty 2006 Autor Napisano 27 Luty 2006 No więc zrobiłem materiały i wyrenderowałem tę lampkę. Oto efekt:
Georgas Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 Nawet nawet ale to jeszcze nie to :] może pokarz jak sięw pokoju będzie prezentować
Darmo Napisano 28 Luty 2006 Autor Napisano 28 Luty 2006 Ten zbiorniczek jest szklany i podobnie wygląda. Ale może masz racje, minimalnie za duży jest. Kiedyś zrobie render wszystkich przedmiotów razem z pokojem ale nie tak szybko ;-) Póki co taki render:
mkk3a Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 zwiesz może nieco natezenie swiatla slonecznego oraz nasycenie niebieskich swiatel w oknie
anJek Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 to ja tez dodam swoje 3 dimensions, o sorki - grosze ;) Obserwowalem od poczatku Twoje postepy i musze powiedziec, ze to czego sie nauczyles w tak krotkim czasie powinno byc motywacja dla wszystkich poczatkujacych - efekt naprawde swietny po paru miesiacach pracy. Widac, ze sie przykladasz. Sadze, ze niewiele tej pracy brakuje. Za mkk3a - ciut przydaloby sie zwiekszyc swiatlo. Reszta - mucha nie siada. No co? siada? czy nie siada? - nie siada. - no widzisz: nie siada! ;) pozdrawiam i powodzenia
Darmo Napisano 1 Marzec 2006 Autor Napisano 1 Marzec 2006 Dzięki Wielkie za takie pozytywne komentarze, to mnie jeszcze bardziej motywuje do pracy :) Musze się w końcu skończyć ten pokój bo już mam pomysły na nowe prace ale dopóki tego nie skończe to się za nic innego nie czepiam, a szkoła i zajęcia poazalekcyjne zabierają tak dużo czasu...
Darmo Napisano 8 Marzec 2006 Autor Napisano 8 Marzec 2006 Witam ponownie. Uff, już praiwe środek nocy ;) Mam teraz strasznie dużo nauki w szkole i zero czasu wolnego... Dziś zacząłem robić od początku wcześniej wspomniany głośnik do wieży. Oto efekt kilku godzin modelingu: Model na ukończeniu, włąściwie wszystko co mogło mi sprawić problemy w wymodelowaniu już zrobione. narazie daję siatke bez żadnych maskownic i ze wszystkimi szczegółami tak jak ma być :) W sumie to tan głośnik mógłby być osobną pracą bo w takim pokoju to go może ktoś nie zauważyć ;) No ale 'diabeł tkwi w szczegółach'. Jueżeli starczy czasu to jutro dokończe model i postaram się zrobić jakies materiały i render ;)
rudylew Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 Ładnie ładnie... dokładność jednak czasami szkodzi zwłaszcza przy słabym sprzęcie (jak mój). ~ FAjne obrazy na ścianach w poprzednim renderz ..takie zmuszające do myślenia.. mm znasz się na sztuce :) :D pozdro.. hi hi
Darmo Napisano 10 Marzec 2006 Autor Napisano 10 Marzec 2006 Te obrazy to przez pomyłke obróziłem je tyłem do przodu ;). Na następonym renderze pokoju na pewno będą prawidłowe :) Oto próba shaderów głośnika(szczerze mówiąc to nie jestem zadowolony), dwie wersje z maskownicą i bez, która lepsza? Dlaczego w niedoświetlonych miejscach powstaje takie brzydkie ziarno... ? Czy to wina shaderów, może mam za mały parametr subdivs w shaderach w reflection, mam albo 8 albo 10, czy to za mało ? Światło jest na subdivs 10 ? Pomóżcie :)
Georgas Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 Shadery nie bardzo, wyglądają jak zwykly material vrayowski pokaz ustawienia renderera
Darmo Napisano 10 Marzec 2006 Autor Napisano 10 Marzec 2006 Właśnie o to chodzi. Materiały nie są standardowe, mają reflection, glossy i noise nawet a wyglądają jakby nie miały... Oto ustawiania rendera i umiejscowienie światła
mkk3a Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 ktora to wersja v-raya? bo wszyscy co pokazują ustawienia GI to mają wlasnie takie coś, a u mnie to inaczej wygląda :P
Marcin_ps Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 wylacz default light bo zdaje sie masz wlaczona a co to za swiatlo ?
Darmo Napisano 10 Marzec 2006 Autor Napisano 10 Marzec 2006 Defaul Lights mam wyłączone. A Światło to VrayLight typu Dome
Darmo Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 No i zrobiłem render w pustym pokoju, oto efekt, bez porównania lepiej :) Co sądzicie :?: Martwi mnie tylko czas renderingu, bo ustawienia rendera takie same jak wcześniej. W oknie są dwa Vray Light z subdivs 10. Co spowodowało tak długi render ?
hkropinski Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 hmm... prawie 1,5 h to i tak zbyt długo... zmień max rate w subdvision na 3, światło typu plane zmień na invisible oraz double sided i jasność na 3, pozdr
marhelle Napisano 12 Marzec 2006 Napisano 12 Marzec 2006 Jak dla mnie twoja praca jest rewelka jezeli masz takie mozliwosci jako poczatkujacy to za niedlugo zobaczymy twoje nazwisko w ktorym z oscarowych filmow (ale nikt niewie w ktorym roku). Pozdrowienia
Darmo Napisano 12 Marzec 2006 Autor Napisano 12 Marzec 2006 Nie chwalcie aż tak mocno bo się zamkne w sobie i co bedzie :P Wytykajcie lepiej błędy żeby było jeszcze lepiej ;-) Zrobiłem renderek lampy naftowej w pustym pokoju i tak jak już chyba rudylew pisał wcześniej to za duży reflection zbiorniczka na nafte jest... Zresztą sami zobaczcie efekt. Zastanawia mnie ta plama na podłodze ? Wygląda jakby kto dziure wypalił ;-) Aha, już bym zapomniał, w czasie renderowania wyskoczył mi komunikat że: "Material returned overbright or invaild color..." O co chodzi ? Ponownie mnie martwi czas renderingu ale w końcu dużo to odbić i refractów więc może tak ma być ;-) Dzięki i pozdrawiam
Marcin_ps Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 .."Ponownie mnie martwi czas renderingu ale w końcu dużo to odbić i refractów więc może tak ma być ;-).." a co ty masz 2x xeon i cos ci sie wolno zbieraja do liczenia ?? :P strasznie pomaranczowo/rudo...cienie dziwne
rudylew Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 Dokładnie zbyt rudo tutaj (tzn. pomarańczy za dużo!!!) :) :D ~ co do tych plam i komunikatów wiem tylko że jak u mnie coś takiego było to zmieniałem światło w scenie i looz ale przyczyny nie znam.
ReflectVision Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 Zastanawia mnie ta plama na podłodze ? Wygląda jakby kto dziure wypalił ;-) olej sie z lampy wylal :] moze masz jakis standard material nie vrayowski
Darmo Napisano 14 Marzec 2006 Autor Napisano 14 Marzec 2006 Troche brak czasu, dużo nauki i tak wolno idzie... Ale wymodelowałem dziś pulpit-stojak na nuty, narazie tylko model, jutro(właściwie to już dziś) zrobie materiały i jakiś render :)
Darmo Napisano 16 Marzec 2006 Autor Napisano 16 Marzec 2006 Witam. Pokazuje Wam jak wygląda mój pokój z drugiej strony :) Co prawda nie jest to idealny render ale Jak oceniacie ? Mam pytanie odnośnie tej narzuty na łóżko, jak najlepiej zrobić żeby była najbardziej realistyczna, zwykły bump chyba nie wystarczy ? I jeszcze mam pytanie: przy tej szafie albo przy łóżku jest na ścianie taki jasny odbłysk, co spowodowało ten odbłysk? Renderuje na light cache i irr mapie ?
maverick sheep Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 drewniano ;) lubie drewno ale czemu to drewno swieci ??:P chyba za duzo siedzisz przy kompie i juz ci szafka i luzko pronmieniuja :) koluderka do wymiany reszta w pozadku PS firaneczka jest git
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się