Napisano 9 Luty 200619 l Autor No dobra moge zrobić 'bebechy' chodzi o membrane w głośniku ? no Wieża jak wieża:P do poprawy troche. a Może ktoś zna lepszy sbosób na robienia napisów na obiekcie niż materiał blend ?
Napisano 9 Luty 200619 l Autor I głośnik z materiałami i 'bbechem' ;P, dwie wersje, kt óa lepsza? z maskownicą czy bez :> Dodatkowo 7000 poly do sceny...
Napisano 9 Luty 200619 l echh dodał bys detali i chamferów bo narazie to nie powala, za kanciasto i za topornie
Napisano 9 Luty 200619 l Autor OK, postaram, się dopracować. A międzyczasie daję żyrandol. Niby go za bardzo nie widać ale jest :)
Napisano 10 Luty 200619 l Jak dla mnie to żyrandol trochę inaczej wygląda:) Jak dla mnie to wieża nienajgorsza, ale lampa ma beznadziejne materiały, a jeśli materiały są testowe, to mogłeś dać chociaż siatkę, bo tak to nie ma za bardzo co oceniać. W każdym razie ja bym czegoś takiego u siebie w pokoju nie chciał:)
Napisano 10 Luty 200619 l Autor Jak dla mnie to żyrandol trochę inaczej wygląda:) Masz taki sam żyrandol ? :) Okej daje siatkę tej wieży... Nie jestem dobrym modelerem a co ropiero jeżeli chodiz o materiały... :/ Mówiąc 'lampa' co mas zna myśli ? żyrandol? Pozdrawiam
Napisano 10 Luty 200619 l Hmm. gdzieś już widziałem te głośniczki obok kompa?? Chyba w pewnym tutorialu z Evermotion?? Mam rację?? :-) Fejnie ci idzie. Good Luck!
Napisano 10 Luty 200619 l Autor No masz racje. Model tych głośników to na podstawie tutoriala na evermotion. To było moje pierwsze zetknięcie z poly modelingiem ;-)
Napisano 11 Luty 200619 l Autor Dzięki wszystkim za krytykę. A oto skurzany futerał na saksofon Buffet Crampon(Tak gram na saksie:) Saksofonu nie będe tutaj modelował bo to za dużo roboty a mam się skupić ogólnie na pokoju. Może kiedyś zrobię saksofon i wstawie do scenki ale puki co futerał ;) Render i siatka:
Napisano 11 Luty 200619 l siema okucia wygladają jakbyś je wyciął z taśmy klejącej. daj im trochę grubości :)
Napisano 11 Luty 200619 l Chodziło mi, że ogólnie sam wygląd lampy (jej projekt) jest beznadziejny:) A jeśli chodzi o "żyrandol" - po prostu nie pasuje mi jakoś określenie do tego typu lampy, dla mnie żyrandol to jest coś w tych klimatach - http://zelazowski.pl/files/products/zr9_m.jpg Walizki nienajgorsze, ale do realizmu im trochę brakuje:)
Napisano 11 Luty 200619 l Autor No ale mam właśnie taki 'żyrandol' akurat w tym pokoju ;) No cóż nic nie poradze, jakiś metalowy powyginany bo nawet do niego nie pasował ;). Dziś przedostatni dzień ferii i zacznie się szkoła znowu, więc tez mniej czasu na maxa... Mam pytanie: Dla przykłądu jak zrobić w plane okrągłą dziurę bez użycia boolean??
Napisano 13 Luty 200619 l Autor Pierwszy dzien szkoły i już zrąbany tydzień, sprawdziany tylko zapowiadają... Mały upload biórka na którym się ucze., Proszę o krytyke.
Napisano 14 Luty 200619 l Modeling przyzwoity choć można go by zrobić dokładniej:) np.prowadnice dodać a jeśli chodzi o shadery to według mnie słabiutko
Napisano 15 Luty 200619 l Biurko fajne.. choć wydaje mi się że te rogi blatu z przodu nie powinny być zaokrąglone. Okropna jest ta lampka z tymi boxami ;) Ale ogólnie projekt pokoju zapowiada się fajnie ;) PS. Liczę że zrobisz saxa ;) bo ja stoję na oklapowaniu ;) nie wiem jak się za to zabrać hehe pozdro
Napisano 15 Luty 200619 l Autor No właśnie ja się tez nie wie za co zabrać:P nie mogłem się uczyć na jakimś innym instrumencie tylko akurat na saksie :D w tym oklapowaniu można się pogubić:/ chyba żeby rozkręcić saksa ale to ryzykowne troche ;-) Może go zrobie ale już w osobnej scenie bo to jest sporo pracy. No cóź... ta lampka prawie taka jest ale pewnie ją poprawie bo za kanciasta:P a boxy tam są z lenistwa bo normalnie to tam jest spory bałagam... jakieś śróbki, papierki i wogule kupa brudu ... ;-) Czy ktoś mi powie jak reobić w przedmiotach koliste dziury?? Boolean raczej odpada bo chodzi mi o jakiś uniwersalny sposób, czy jest inny sposób niż 'ręczne' robienie okręgów w siatce cutem, do tego trzeba sporo 'naciąc' tych polygonów... ??? Pomóżcie Dzięki
Napisano 16 Luty 200619 l czasami coś takiego robię.. (ale to jest nie ekonomiczne przez MSx3 ;) ) można też coś takiego dla poly zrobić. (tyle że zamiast chamfer dajesz insert i dopiero potem extrude)
Napisano 16 Luty 200619 l Autor Wielkie dzięki krzyhhh. O to mi chodziło :) tylko to ms 3x przeraża :P
Napisano 26 Luty 200619 l Autor Witam po długiej przerwie... W Liceum duużo nauki mam i załapałem kilka złych ocen i musiałem się wziąść do roboty... Ale mały update. Mianowicie dłubałem ostatnio w takiej lampie naftowej ;) Narazie tylko siatka bez shaderów Komentujcie :)
Napisano 27 Luty 200619 l Nawet nawet ale to jeszcze nie to :] może pokarz jak sięw pokoju będzie prezentować
Napisano 28 Luty 200619 l Autor Ten zbiorniczek jest szklany i podobnie wygląda. Ale może masz racje, minimalnie za duży jest. Kiedyś zrobie render wszystkich przedmiotów razem z pokojem ale nie tak szybko ;-) Póki co taki render:
Napisano 28 Luty 200619 l zwiesz może nieco natezenie swiatla slonecznego oraz nasycenie niebieskich swiatel w oknie
Napisano 1 Marzec 200619 l to ja tez dodam swoje 3 dimensions, o sorki - grosze ;) Obserwowalem od poczatku Twoje postepy i musze powiedziec, ze to czego sie nauczyles w tak krotkim czasie powinno byc motywacja dla wszystkich poczatkujacych - efekt naprawde swietny po paru miesiacach pracy. Widac, ze sie przykladasz. Sadze, ze niewiele tej pracy brakuje. Za mkk3a - ciut przydaloby sie zwiekszyc swiatlo. Reszta - mucha nie siada. No co? siada? czy nie siada? - nie siada. - no widzisz: nie siada! ;) pozdrawiam i powodzenia
Napisano 1 Marzec 200619 l Autor Dzięki Wielkie za takie pozytywne komentarze, to mnie jeszcze bardziej motywuje do pracy :) Musze się w końcu skończyć ten pokój bo już mam pomysły na nowe prace ale dopóki tego nie skończe to się za nic innego nie czepiam, a szkoła i zajęcia poazalekcyjne zabierają tak dużo czasu...
Napisano 8 Marzec 200619 l Autor Witam ponownie. Uff, już praiwe środek nocy ;) Mam teraz strasznie dużo nauki w szkole i zero czasu wolnego... Dziś zacząłem robić od początku wcześniej wspomniany głośnik do wieży. Oto efekt kilku godzin modelingu: Model na ukończeniu, włąściwie wszystko co mogło mi sprawić problemy w wymodelowaniu już zrobione. narazie daję siatke bez żadnych maskownic i ze wszystkimi szczegółami tak jak ma być :) W sumie to tan głośnik mógłby być osobną pracą bo w takim pokoju to go może ktoś nie zauważyć ;) No ale 'diabeł tkwi w szczegółach'. Jueżeli starczy czasu to jutro dokończe model i postaram się zrobić jakies materiały i render ;)
Napisano 9 Marzec 200619 l Ładnie ładnie... dokładność jednak czasami szkodzi zwłaszcza przy słabym sprzęcie (jak mój). ~ FAjne obrazy na ścianach w poprzednim renderz ..takie zmuszające do myślenia.. mm znasz się na sztuce :) :D pozdro.. hi hi
Napisano 10 Marzec 200619 l Autor Te obrazy to przez pomyłke obróziłem je tyłem do przodu ;). Na następonym renderze pokoju na pewno będą prawidłowe :) Oto próba shaderów głośnika(szczerze mówiąc to nie jestem zadowolony), dwie wersje z maskownicą i bez, która lepsza? Dlaczego w niedoświetlonych miejscach powstaje takie brzydkie ziarno... ? Czy to wina shaderów, może mam za mały parametr subdivs w shaderach w reflection, mam albo 8 albo 10, czy to za mało ? Światło jest na subdivs 10 ? Pomóżcie :)
Napisano 10 Marzec 200619 l Shadery nie bardzo, wyglądają jak zwykly material vrayowski pokaz ustawienia renderera
Napisano 10 Marzec 200619 l Autor Właśnie o to chodzi. Materiały nie są standardowe, mają reflection, glossy i noise nawet a wyglądają jakby nie miały... Oto ustawiania rendera i umiejscowienie światła
Napisano 10 Marzec 200619 l ktora to wersja v-raya? bo wszyscy co pokazują ustawienia GI to mają wlasnie takie coś, a u mnie to inaczej wygląda :P
Napisano 11 Marzec 200619 l Autor No i zrobiłem render w pustym pokoju, oto efekt, bez porównania lepiej :) Co sądzicie :?: Martwi mnie tylko czas renderingu, bo ustawienia rendera takie same jak wcześniej. W oknie są dwa Vray Light z subdivs 10. Co spowodowało tak długi render ?
Napisano 11 Marzec 200619 l hmm... prawie 1,5 h to i tak zbyt długo... zmień max rate w subdvision na 3, światło typu plane zmień na invisible oraz double sided i jasność na 3, pozdr
Napisano 12 Marzec 200619 l Jak dla mnie twoja praca jest rewelka jezeli masz takie mozliwosci jako poczatkujacy to za niedlugo zobaczymy twoje nazwisko w ktorym z oscarowych filmow (ale nikt niewie w ktorym roku). Pozdrowienia
Napisano 12 Marzec 200619 l Autor Nie chwalcie aż tak mocno bo się zamkne w sobie i co bedzie :P Wytykajcie lepiej błędy żeby było jeszcze lepiej ;-) Zrobiłem renderek lampy naftowej w pustym pokoju i tak jak już chyba rudylew pisał wcześniej to za duży reflection zbiorniczka na nafte jest... Zresztą sami zobaczcie efekt. Zastanawia mnie ta plama na podłodze ? Wygląda jakby kto dziure wypalił ;-) Aha, już bym zapomniał, w czasie renderowania wyskoczył mi komunikat że: "Material returned overbright or invaild color..." O co chodzi ? Ponownie mnie martwi czas renderingu ale w końcu dużo to odbić i refractów więc może tak ma być ;-) Dzięki i pozdrawiam
Napisano 13 Marzec 200619 l .."Ponownie mnie martwi czas renderingu ale w końcu dużo to odbić i refractów więc może tak ma być ;-).." a co ty masz 2x xeon i cos ci sie wolno zbieraja do liczenia ?? :P strasznie pomaranczowo/rudo...cienie dziwne
Napisano 13 Marzec 200619 l Dokładnie zbyt rudo tutaj (tzn. pomarańczy za dużo!!!) :) :D ~ co do tych plam i komunikatów wiem tylko że jak u mnie coś takiego było to zmieniałem światło w scenie i looz ale przyczyny nie znam.
Napisano 13 Marzec 200619 l Zastanawia mnie ta plama na podłodze ? Wygląda jakby kto dziure wypalił ;-) olej sie z lampy wylal :] moze masz jakis standard material nie vrayowski
Napisano 14 Marzec 200619 l Autor Troche brak czasu, dużo nauki i tak wolno idzie... Ale wymodelowałem dziś pulpit-stojak na nuty, narazie tylko model, jutro(właściwie to już dziś) zrobie materiały i jakiś render :)
Napisano 16 Marzec 200619 l Autor Witam. Pokazuje Wam jak wygląda mój pokój z drugiej strony :) Co prawda nie jest to idealny render ale Jak oceniacie ? Mam pytanie odnośnie tej narzuty na łóżko, jak najlepiej zrobić żeby była najbardziej realistyczna, zwykły bump chyba nie wystarczy ? I jeszcze mam pytanie: przy tej szafie albo przy łóżku jest na ścianie taki jasny odbłysk, co spowodowało ten odbłysk? Renderuje na light cache i irr mapie ?
Napisano 16 Marzec 200619 l drewniano ;) lubie drewno ale czemu to drewno swieci ??:P chyba za duzo siedzisz przy kompie i juz ci szafka i luzko pronmieniuja :) koluderka do wymiany reszta w pozadku PS firaneczka jest git
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto