Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

No dobra moge zrobić 'bebechy' chodzi o membrane w głośniku ? no Wieża jak wieża:P do poprawy troche. a Może ktoś zna lepszy sbosób na robienia napisów na obiekcie niż materiał blend ?

  • Odpowiedzi 139
  • Wyświetleń 14,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

I głośnik z materiałami i 'bbechem' ;P, dwie wersje, kt óa lepsza? z maskownicą czy bez :> Dodatkowo 7000 poly do sceny...

Napisano
  • Autor

OK, postaram, się dopracować. A międzyczasie daję żyrandol. Niby go za bardzo nie widać ale jest :)

Napisano

Jak dla mnie to żyrandol trochę inaczej wygląda:) Jak dla mnie to wieża nienajgorsza, ale lampa ma beznadziejne materiały, a jeśli materiały są testowe, to mogłeś dać chociaż siatkę, bo tak to nie ma za bardzo co oceniać. W każdym razie ja bym czegoś takiego u siebie w pokoju nie chciał:)

Napisano
  • Autor
Jak dla mnie to żyrandol trochę inaczej wygląda:)

 

Masz taki sam żyrandol ? :)

Okej daje siatkę tej wieży... Nie jestem dobrym modelerem a co ropiero jeżeli chodiz o materiały... :/

 

Mówiąc 'lampa' co mas zna myśli ? żyrandol?

 

Pozdrawiam

Napisano

Hmm. gdzieś już widziałem te głośniczki obok kompa?? Chyba w pewnym tutorialu z Evermotion?? Mam rację?? :-)

 

Fejnie ci idzie. Good Luck!

Napisano
  • Autor

No masz racje. Model tych głośników to na podstawie tutoriala na evermotion. To było moje pierwsze zetknięcie z poly modelingiem ;-)

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za krytykę. A oto skurzany futerał na saksofon Buffet Crampon(Tak gram na saksie:) Saksofonu nie będe tutaj modelował bo to za dużo roboty a mam się skupić ogólnie na pokoju. Może kiedyś zrobię saksofon i wstawie do scenki ale puki co futerał ;)

Render i siatka:

Napisano

siema

okucia wygladają jakbyś je wyciął z taśmy klejącej. daj im trochę grubości :)

Napisano

Chodziło mi, że ogólnie sam wygląd lampy (jej projekt) jest beznadziejny:) A jeśli chodzi o "żyrandol" - po prostu nie pasuje mi jakoś określenie do tego typu lampy, dla mnie żyrandol to jest coś w tych klimatach - http://zelazowski.pl/files/products/zr9_m.jpg

 

Walizki nienajgorsze, ale do realizmu im trochę brakuje:)

Napisano
  • Autor

No ale mam właśnie taki 'żyrandol' akurat w tym pokoju ;) No cóż nic nie poradze, jakiś metalowy powyginany bo nawet do niego nie pasował ;).

Dziś przedostatni dzień ferii i zacznie się szkoła znowu, więc tez mniej czasu na maxa...

 

Mam pytanie:

Dla przykłądu jak zrobić w plane okrągłą dziurę bez użycia boolean??

Napisano
  • Autor

Pierwszy dzien szkoły i już zrąbany tydzień, sprawdziany tylko zapowiadają... Mały upload biórka na którym się ucze.,

Proszę o krytyke.

Napisano

Modeling przyzwoity choć można go by zrobić dokładniej:) np.prowadnice dodać

a jeśli chodzi o shadery to według mnie słabiutko

Napisano

Biurko fajne.. choć wydaje mi się że te rogi blatu z przodu nie powinny być zaokrąglone.

Okropna jest ta lampka z tymi boxami ;)

Ale ogólnie projekt pokoju zapowiada się fajnie ;)

PS. Liczę że zrobisz saxa ;) bo ja stoję na oklapowaniu ;) nie wiem jak się za to zabrać hehe

pozdro

Napisano
  • Autor

No właśnie ja się tez nie wie za co zabrać:P nie mogłem się uczyć na jakimś innym instrumencie tylko akurat na saksie :D w tym oklapowaniu można się pogubić:/ chyba żeby rozkręcić saksa ale to ryzykowne troche ;-) Może go zrobie ale już w osobnej scenie bo to jest sporo pracy.

 

No cóź... ta lampka prawie taka jest ale pewnie ją poprawie bo za kanciasta:P a boxy tam są z lenistwa bo normalnie to tam jest spory bałagam... jakieś śróbki, papierki i wogule kupa brudu ... ;-)

 

 

Czy ktoś mi powie jak reobić w przedmiotach koliste dziury?? Boolean raczej odpada bo chodzi mi o jakiś uniwersalny sposób, czy jest inny sposób niż 'ręczne' robienie okręgów w siatce cutem, do tego trzeba sporo 'naciąc' tych polygonów... ??? Pomóżcie

 

Dzięki

Napisano

czasami coś takiego robię.. (ale to jest nie ekonomiczne przez MSx3 ;) )

tut1.jpg

można też coś takiego dla poly zrobić. (tyle że zamiast chamfer dajesz insert i dopiero potem extrude)

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki krzyhhh. O to mi chodziło :) tylko to ms 3x przeraża :P

Napisano
  • Autor

Witam po długiej przerwie... W Liceum duużo nauki mam i załapałem kilka złych ocen i musiałem się wziąść do roboty... Ale mały update. Mianowicie dłubałem ostatnio w takiej lampie naftowej ;) Narazie tylko siatka bez shaderów

 

Komentujcie :)

Napisano
  • Autor

No więc zrobiłem materiały i wyrenderowałem tę lampkę. Oto efekt:

Napisano

Nawet nawet ale to jeszcze nie to :] może pokarz jak sięw pokoju będzie prezentować

Napisano
  • Autor

Ten zbiorniczek jest szklany i podobnie wygląda. Ale może masz racje, minimalnie za duży jest. Kiedyś zrobie render wszystkich przedmiotów razem z pokojem ale nie tak szybko ;-) Póki co taki render:

Napisano

zwiesz może nieco natezenie swiatla slonecznego oraz nasycenie niebieskich swiatel w oknie

Napisano

to ja tez dodam swoje 3 dimensions, o sorki - grosze ;)

 

Obserwowalem od poczatku Twoje postepy i musze powiedziec, ze to czego sie nauczyles w tak krotkim czasie powinno byc motywacja dla wszystkich poczatkujacych - efekt naprawde swietny po paru miesiacach pracy. Widac, ze sie przykladasz. Sadze, ze niewiele tej pracy brakuje. Za mkk3a - ciut przydaloby sie zwiekszyc swiatlo. Reszta - mucha nie siada. No co? siada? czy nie siada? - nie siada. - no widzisz: nie siada! ;)

 

pozdrawiam i powodzenia

Napisano
  • Autor

Dzięki Wielkie za takie pozytywne komentarze, to mnie jeszcze bardziej motywuje do pracy :)

Musze się w końcu skończyć ten pokój bo już mam pomysły na nowe prace ale dopóki tego nie skończe to się za nic innego nie czepiam,

 

a szkoła i zajęcia poazalekcyjne zabierają tak dużo czasu...

Napisano
  • Autor

Witam ponownie.

 

Uff, już praiwe środek nocy ;) Mam teraz strasznie dużo nauki w szkole i zero czasu wolnego...

Dziś zacząłem robić od początku wcześniej wspomniany głośnik do wieży. Oto efekt kilku godzin modelingu:

 

Model na ukończeniu, włąściwie wszystko co mogło mi sprawić problemy w wymodelowaniu już zrobione. narazie daję siatke bez żadnych maskownic i ze wszystkimi szczegółami tak jak ma być :)

 

W sumie to tan głośnik mógłby być osobną pracą bo w takim pokoju to go może ktoś nie zauważyć ;)

No ale 'diabeł tkwi w szczegółach'. Jueżeli starczy czasu to jutro dokończe model i postaram się zrobić jakies materiały i render ;)

Napisano

Ładnie ładnie... dokładność jednak czasami szkodzi zwłaszcza przy słabym sprzęcie (jak mój).

 

~ FAjne obrazy na ścianach w poprzednim renderz ..takie zmuszające do myślenia.. mm znasz się na sztuce :) :D pozdro.. hi hi

Napisano
  • Autor

Te obrazy to przez pomyłke obróziłem je tyłem do przodu ;). Na następonym renderze pokoju na pewno będą prawidłowe :)

 

Oto próba shaderów głośnika(szczerze mówiąc to nie jestem zadowolony), dwie wersje z maskownicą i bez, która lepsza?

Dlaczego w niedoświetlonych miejscach powstaje takie brzydkie ziarno... ? Czy to wina shaderów, może mam za mały parametr subdivs w shaderach w reflection, mam albo 8 albo 10, czy to za mało ? Światło jest na subdivs 10 ?

Pomóżcie :)

Napisano

Shadery nie bardzo, wyglądają jak zwykly material vrayowski

pokaz ustawienia renderera

Napisano
  • Autor

Właśnie o to chodzi. Materiały nie są standardowe, mają reflection, glossy i noise nawet a wyglądają jakby nie miały... Oto ustawiania rendera i umiejscowienie światła

Napisano

ktora to wersja v-raya? bo wszyscy co pokazują ustawienia GI to mają wlasnie takie coś, a u mnie to inaczej wygląda :P

Napisano
  • Autor

Defaul Lights mam wyłączone. A Światło to VrayLight typu Dome

Napisano
  • Autor

No i zrobiłem render w pustym pokoju, oto efekt, bez porównania lepiej :) Co sądzicie :?:

 

Martwi mnie tylko czas renderingu, bo ustawienia rendera takie same jak wcześniej. W oknie są dwa Vray Light z subdivs 10. Co spowodowało tak długi render ?

Napisano

hmm... prawie 1,5 h to i tak zbyt długo... zmień max rate w subdvision na 3, światło typu plane zmień na invisible oraz double sided i jasność na 3, pozdr

Napisano

Jak dla mnie twoja praca jest rewelka jezeli masz takie mozliwosci jako poczatkujacy to za niedlugo zobaczymy twoje nazwisko w ktorym z oscarowych filmow (ale nikt niewie w ktorym roku). Pozdrowienia

Napisano
  • Autor

Nie chwalcie aż tak mocno bo się zamkne w sobie i co bedzie :P

Wytykajcie lepiej błędy żeby było jeszcze lepiej ;-)

 

Zrobiłem renderek lampy naftowej w pustym pokoju i tak jak już chyba rudylew pisał wcześniej to za duży reflection zbiorniczka na nafte jest... Zresztą sami zobaczcie efekt.

Zastanawia mnie ta plama na podłodze ? Wygląda jakby kto dziure wypalił ;-)

Aha, już bym zapomniał, w czasie renderowania wyskoczył mi komunikat że:

"Material returned overbright or invaild color..." O co chodzi ?

 

Ponownie mnie martwi czas renderingu ale w końcu dużo to odbić i refractów więc może tak ma być ;-)

 

Dzięki i pozdrawiam

Napisano

.."Ponownie mnie martwi czas renderingu ale w końcu dużo to odbić i refractów więc może tak ma być ;-).."

 

a co ty masz 2x xeon i cos ci sie wolno zbieraja do liczenia ?? :P

 

strasznie pomaranczowo/rudo...cienie dziwne

Napisano

Dokładnie zbyt rudo tutaj (tzn. pomarańczy za dużo!!!) :) :D

 

~ co do tych plam i komunikatów wiem tylko że jak u mnie coś takiego było to zmieniałem światło w scenie i looz ale przyczyny nie znam.

Napisano
Zastanawia mnie ta plama na podłodze ? Wygląda jakby kto dziure wypalił ;-)

olej sie z lampy wylal :]

 

moze masz jakis standard material nie vrayowski

Napisano
  • Autor

Troche brak czasu, dużo nauki i tak wolno idzie...

Ale wymodelowałem dziś pulpit-stojak na nuty, narazie tylko model, jutro(właściwie to już dziś) zrobie materiały i jakiś render :)

Napisano
  • Autor

Witam.

 

Pokazuje Wam jak wygląda mój pokój z drugiej strony :) Co prawda nie jest to idealny render ale Jak oceniacie ?

Mam pytanie odnośnie tej narzuty na łóżko, jak najlepiej zrobić żeby była najbardziej realistyczna, zwykły bump chyba nie wystarczy ?

I jeszcze mam pytanie: przy tej szafie albo przy łóżku jest na ścianie taki jasny odbłysk, co spowodowało ten odbłysk? Renderuje na light cache i irr mapie ?

 

pokj2strona1bt.jpg

Napisano

drewniano ;) lubie drewno ale czemu to drewno swieci ??:P chyba za duzo siedzisz przy kompie i juz ci szafka i luzko pronmieniuja :) koluderka do wymiany reszta w pozadku

PS firaneczka jest git

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności