novicer Napisano 6 Grudzień 2005 Share Napisano 6 Grudzień 2005 Witam. Po samym loginie mozna poznac ze jestem zielony w tej dziedzinie. Niestety-dopiero uczę sie programowac, a wlasciwie mam zamiar zaczac sie uczyc. Na jednej ze stron czytalem ze dobry jezykiem do opanowania na poczatek jest pascal. Tylko teraz mam male pytanie-Czy znacie jakis kurs ktory wyjasnil by mi krok po kroku tajniki programowania? Taki ktory wyjasnil by mi podstawowe pojecia uzywane w kursach ktorych nie rozumiem np. zmienna itp. Mozecie sie ze mnie smiac ze nie rozumiem najprostszych rzeczy, ale jak narazie jestem dopiero zwyklym szarym uzytkownikiem kompa. Umiem coprawda pisac w HTMLu ale to za malo. Z gory THX za wsparcie! Oto sposoby kontaktu ze mna: gg: 3853872 e-mail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolegaalek Napisano 6 Grudzień 2005 Share Napisano 6 Grudzień 2005 masz 2 linki- 2 różne kursy pascala link1 link2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 6 Grudzień 2005 Share Napisano 6 Grudzień 2005 no na początek pascal jest najlepszy bo potem we wszystkim powtarza się podobna logika. ale zanim weźmiesz się za pascala lepiej zainteresuj się algorytmami, bo przed napisaniem programu konieczna jest analiza logiczna i rozwiązanie problemu. jeżeli nie jesteś zbyt stary to wybierz się do liceum o profilu informatycznym, pascala przerobisz napewno :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 6 Grudzień 2005 Share Napisano 6 Grudzień 2005 nom nawet ja mam w szkole pascala :( ps. hmmm czy to jest forum o programowaniu :) ps2. kolegaalek drugi link super :D juz sie zabieram z jecgo nauke ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...