Skocz do zawartości

narzuta na kanape...


kondrad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Najprosciej - reaktorem - szybko i zgrabnie.

 

1. ustawiasz plane nad kanapa ( to bedzie narzuta ) dajesz jej modyfikator reactorCloth

2. tworzysz dwa obiekty z zakladki reaktora - cloth i rbcollection ( nazwy moge mylic bo nie widze maxa teraz rigid body collection w kazdym razie )

3. dodajesz swoja narzute z plane'a do cloth collection, a kanape do rigid body collection

4. z paska zadan reaktora klikasz ikonke "perform simulation" i... juz ;) Reactor symuluje spadanie narzuty na kanape, jak skonczy to masz nawet gotowa animke, wybierasz sobie odpowiadajaca ci klatke, konwertujesz do static mesh i masz gotowa narzute.

 

Naturalnie mozna sie bawic jeszcze z wiatrem, ustawieniami modyfikatora cloth na narzucie, ale to juz chyba rozkminisz :)

 

Ten kocyk (?) robilem identycznie, taki test maly

 

Edit: jeszcze tutorial po polsku http://studianet.pl/react/materialy.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności