Skocz do zawartości

Scena 3D: martwa natura


Rekomendowane odpowiedzi

Kolejna pracka. Dłuuugo się robiła ze względu na chroniczny brak czasu :( Powiedzmy, że jest to kontynuacja mojej poprzedniej grafiki, którą można zobaczyć tu -> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21004 Ktoś tam sobie życzył martwej natury... Proszę bardzo. Mam tylko nadzieję, że nie będę musiał emigrować i prosić o azyl z powodu tej grafiki ;) Jak zawsze, C&C bardzo pożądane, więc proszę, piszcie.

 

[ATTACH]27285[/ATTACH]

[ATTACH]27286[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość bl0ndynek

Łdna pracka : ) Byłbym wdzięczny za udostępnienie (o ile to mozliwe) tekstury kafelek ponieważ właśnie takiej poszukuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałeś czadu:D Chyba to nawet ja niechcący zainspirowałem taki temat pracy, ale jak przyjdą smutni panowie w garniturach po ciebie to się nie znamy;)

Pod względem technicznym nie powala ale trzyma poziom (pasta wyszła najgorzej), ty też sie trzymaj! pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pierwsze komentarze. Czekam na rozwinięcie wypowiedzi :) AGmakonts, co konkretnie w/g Ciebie mógłbym zrobić inaczej? Sama informacja że jest kiepsko niewiele mi daje - jeśli można, poproszę o szczegóły. Render w mental rayu w maxie.

 

bl0ndynek: poszukaj na necie, mi licencja nie pozwala na udostępnianie ;)

 

maras: ONI już wiedzą, że to się zaczęło od Ciebie... przecież to forum jest monitorowane ;D

 

Z pasty się jutro (właściwie to dziś) wieczorem wytłumaczę - musze pokazać rendery z bliska, bo w tak małej skali rzeczywiście wygląda kiepsko.

 

I dalej... konkrety proszę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z lewej można by rzeczywiście coś dorzucić, ewentualnie inaczej wykadrować :] Ale co jest nie tak ze światłem? Oświetlenie zrobiłem tak, jak wyglądałoby rzeczywiście - duże prostokątne area light pod sufitem, czyli lampa ze świetlówkami. Nie widzę tu zbyt dużych możliwości manipulacji - chyba że się mylę? Jakieś rady/komentarze? Bardzo chętnie posłucham.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak:

-to lusterko potukło się w jakiś dziwny sposób;

-troche niekonsekwetnie zrobileś materiał kranu,niby rdza a tu zaraz błyszczący metal, mogles dac wiecej rdzy(i troche bump map na rdze, bo strasznie ona płaska) i jakiś brud na metal(np. w specular map);

-z początku myslałem,że "to czerwone" to krew, ale to chyba pasta(tak się wydaje po padających cieniach na umywalke-zupełnie ci się to nie udalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

candyman11: Myślałem nad tym, żeby zrobić naprawde wieeele kawałków lustra, i rozrzucić je reactorem, ale czasu/cierpliwości brakło ;)

Bump na kranie jest, ale takich małych detali z takiej odległości raczej nie widać. Brud w specular map to dobry pomysł, następnym razem spróbuję, dzięki za pomysł.

Krew/pasta ("to czerwone")... :) no powiem Ci tak: czuje się jak mistrz manipulacji, bo pomyślałeś sobie tak jak chciałem, w takiej kolejności jak chciałem, a na dodatek nie zauważyłeś że ja tak chciałem :) Więc powiem wręcz przeciwnie niż Ty - udało mi się i to całkiem nieźle :)

Pozdrawiam i dzięki wszystkim za komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności