Skocz do zawartości

Scena 3D: Brama


Obywatel

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

kolejny projekt zakonczony, tym razem widok na brame i most.

Na bramie zastosowalem mape displacement. Chcialem zabawic sie swiatlami, w

scenie jest ich calkiem sporo, dlatego tez scena renderowala sie dosyc dlugo (ok 1 godz.).

Do zrobienia tej pracy wykorzystalem nawet Corela ;-) Posluzyl mi on do zrobienia

metalowych pretow bramy, bo takie powyginanie ich w maxie byloby czasochlonne.

Sprobowalem tez zrobic sobie geometryczna mgle - to co widac na obrazku to pareset plane'ow

z wlaczona przezroczystoscia. Zwroccie uwage, ze powietrze nad tym duzym plomieniem zalamuje

swiatlo :-).

 

 

Dosyc skromny WIP dostepny pod tym linkiem: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=20018&highlight=brama

 

 

Pozdrowienia.

 

most883pe.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ten płomien przy bramie jeszcze moze byc, ale ta pochodnia, to juz tragedia.

sople lodu troche ci nie wyszły.

w ogole nie pasuje mi ten śnieg tutaj - po modelingu i teksturka raczej to wygląda na jakieś klimaty z Tunezji czy Egpitu, a tam raczej nie pada snieg zbyt często.

troche za jasno w miejscach, które nie są oswietlone przez ogien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spodziewałem się tak ostrej krytyki tego ognia, ale skoro uznaliście jednomyślnie, że coś z tym trzeba zrobić dokonam tej jednej poprawki w najbliższym czasie. Chyba będę musiał wesprzeć się jakimś pluginem, bo próbowałem różnych sposobów, ale wyniki były mierne.

 

Jeżeli chodzi o odbiór – to jest już indywidualna sprawa. Nie wszystko musi być konwencjonalne.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności