Skocz do zawartości

Obiekt 3D: samochod shelby cobra


himek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - chcialem cos miec w finished works:) Tego cara robilem w wakacje. Wczoraj mi wpadl w rece i podorabialem pare rzeczy i raczej nie bede sie juz z nim bawil(mimo braku detali np na oponach i pozawijanego tylu) -- jest to moj pierwszy "skonczony" model samochodu - a trzeci jesli chodzi o zaczete prace (reszta nie nadaje sie nawet do renderowania:). Licze na wasze komentarze - mam w planach zaczecie innego wozu - mojego marzenia -- Dodge Challenger R/T wiec opinie przydadza mi sie aby byl lepszy od dotychczasowych prac.

 

Pozdrawiam himek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie wiem czemu, ale bardzo mi się podoba pierwszy render. Jakoś tak kreskówkowo wygląda (coś mnie dziś z tymi kreskówkami bierze). Felgi wyglądają na plastikowe pewnie dlatego, że nie ma otoczenia. Shader lakieru fajny. W czym robiłeś? Mógłbyś pokazać ustawienia materiału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3d max 7, render mental ray :) co do lakieru : typ shellac gdzie: base material - to standard a jako diffuse ma falloff / shellac material - to raytrace, jako reflect ma tez fallof ale z innym kolorkiem. Do tego aby bylo widac refleksy mam ustawione planes zwrocone w strone lakieru - a na nich material output(sa zaznaczone zeby sie nie renderowaly). oswietlenie to skylight acha i w mentalu mam wlaczone global illumination (500)

 

pozdrawim hej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności