himek Napisano 19 Grudzień 2005 Share Napisano 19 Grudzień 2005 Witam - chcialem cos miec w finished works:) Tego cara robilem w wakacje. Wczoraj mi wpadl w rece i podorabialem pare rzeczy i raczej nie bede sie juz z nim bawil(mimo braku detali np na oponach i pozawijanego tylu) -- jest to moj pierwszy "skonczony" model samochodu - a trzeci jesli chodzi o zaczete prace (reszta nie nadaje sie nawet do renderowania:). Licze na wasze komentarze - mam w planach zaczecie innego wozu - mojego marzenia -- Dodge Challenger R/T wiec opinie przydadza mi sie aby byl lepszy od dotychczasowych prac. Pozdrawiam himek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kedzior Napisano 19 Grudzień 2005 Share Napisano 19 Grudzień 2005 fele jak z plastilku, czemu nie ma zadnego podloza? wisi w powietrzu co wyglada tak sobie, nie najgorszy lakier. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
himek Napisano 19 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2005 wisi --- bo pisze ze to obiekt a nie scena -- wiec nie ma co martwic sie kompozycja :) pozdro - a fele - no moze masz racje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr_marchew Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 Nie wiem czemu, ale bardzo mi się podoba pierwszy render. Jakoś tak kreskówkowo wygląda (coś mnie dziś z tymi kreskówkami bierze). Felgi wyglądają na plastikowe pewnie dlatego, że nie ma otoczenia. Shader lakieru fajny. W czym robiłeś? Mógłbyś pokazać ustawienia materiału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
himek Napisano 23 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2005 3d max 7, render mental ray :) co do lakieru : typ shellac gdzie: base material - to standard a jako diffuse ma falloff / shellac material - to raytrace, jako reflect ma tez fallof ale z innym kolorkiem. Do tego aby bylo widac refleksy mam ustawione planes zwrocone w strone lakieru - a na nich material output(sa zaznaczone zeby sie nie renderowaly). oswietlenie to skylight acha i w mentalu mam wlaczone global illumination (500) pozdrawim hej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRiPi Napisano 25 Grudzień 2005 Share Napisano 25 Grudzień 2005 jak dla mnie za szybko skonczyles - potrzebna solidna blacharka praktycznie w kazdym miejscu i rowki/chamfery mi nie pasuja, sa za miekkie i robia bugi tez ;) powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi