Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Moze mi ktos powiedziec w przypadku texutringu np. twarzy w jakie kanały

jakie odcienie jpg textury ładować

 

Diffuse: kolor_skóry.jpg

Bump: kolor_skóry_czarno_bialy.jpg

etc...

 

 

 

Mało raczej wspólnego miałem z texturingiem wiec :)

Mialem kiedys jpg co i jak i gdzie odpowiednio po upychac :) zeby wyszedł

całkiem niezły efekcik

 

 

pozdr

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Każdy kanał musisz osobno przygotować. Nie wystarczy w bump wrczucić czarno-białej wersji diffuse, część rzeczy trzeba poprawiać, podmalowywać itp. Musisz tylko pamiętać że baiły to 100% a czarny 0% Mapy speular, bump, glosiness itp. dopasowyjesz do efektu jaki chcesz uzyskać. Czy skóra ma być bardzo chropowata, błyszcząca czy matowa no i w którym miejscu bardziej a w którym mniej...

 

Pozdrawiam

Napisano

Vorek -> lamersko to zabrzmi ale specular color , level

Bawie sie w Deep pain 3d i tam podczas malowanie textury na modelu tworzy sie

odrazu Color_map(diffuse) , Bump_map , Shiness_map(jakos tak) , Opacity_map

i one odrau sie tworza wiec niemusze podmalowywac moge je evenutalnie tam edytowac :) wg upodobań.

 

Najlepiej zeby uzyskac taki efekt koncowy :D:D:D

23bcopy9et.jpg

Napisano
Musisz tylko pamiętać że baiły to 100% a czarny 0%

A nie czasami tak?

 

Bialy to 100% (255,255,255)

Szary to 0% (128,128,128)

Czaarny to -100% (0,0,0)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności