Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Moze mi ktos powiedziec w przypadku texutringu np. twarzy w jakie kanały

jakie odcienie jpg textury ładować

 

Diffuse: kolor_skóry.jpg

Bump: kolor_skóry_czarno_bialy.jpg

etc...

 

 

 

Mało raczej wspólnego miałem z texturingiem wiec :)

Mialem kiedys jpg co i jak i gdzie odpowiednio po upychac :) zeby wyszedł

całkiem niezły efekcik

 

 

pozdr

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 821
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Każdy kanał musisz osobno przygotować. Nie wystarczy w bump wrczucić czarno-białej wersji diffuse, część rzeczy trzeba poprawiać, podmalowywać itp. Musisz tylko pamiętać że baiły to 100% a czarny 0% Mapy speular, bump, glosiness itp. dopasowyjesz do efektu jaki chcesz uzyskać. Czy skóra ma być bardzo chropowata, błyszcząca czy matowa no i w którym miejscu bardziej a w którym mniej...

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Vorek -> lamersko to zabrzmi ale specular color , level

Bawie sie w Deep pain 3d i tam podczas malowanie textury na modelu tworzy sie

odrazu Color_map(diffuse) , Bump_map , Shiness_map(jakos tak) , Opacity_map

i one odrau sie tworza wiec niemusze podmalowywac moge je evenutalnie tam edytowac :) wg upodobań.

 

Najlepiej zeby uzyskac taki efekt koncowy :D:D:D

23bcopy9et.jpg

Napisano
Musisz tylko pamiętać że baiły to 100% a czarny 0%

A nie czasami tak?

 

Bialy to 100% (255,255,255)

Szary to 0% (128,128,128)

Czaarny to -100% (0,0,0)

Napisano

fakt, ale to chyba tylko w takich mapkach jak bump czy disp. Jakoś nie wyobrażam sobie -100% w opacity :) Niemniej zasada jest taka sama

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności