Napisano 20 Grudzień 200519 l Moze mi ktos powiedziec w przypadku texutringu np. twarzy w jakie kanały jakie odcienie jpg textury ładować Diffuse: kolor_skóry.jpg Bump: kolor_skóry_czarno_bialy.jpg etc... Mało raczej wspólnego miałem z texturingiem wiec :) Mialem kiedys jpg co i jak i gdzie odpowiednio po upychac :) zeby wyszedł całkiem niezły efekcik pozdr
Napisano 20 Grudzień 200519 l Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Każdy kanał musisz osobno przygotować. Nie wystarczy w bump wrczucić czarno-białej wersji diffuse, część rzeczy trzeba poprawiać, podmalowywać itp. Musisz tylko pamiętać że baiły to 100% a czarny 0% Mapy speular, bump, glosiness itp. dopasowyjesz do efektu jaki chcesz uzyskać. Czy skóra ma być bardzo chropowata, błyszcząca czy matowa no i w którym miejscu bardziej a w którym mniej... Pozdrawiam
Napisano 20 Grudzień 200519 l Autor Vorek -> lamersko to zabrzmi ale specular color , level Bawie sie w Deep pain 3d i tam podczas malowanie textury na modelu tworzy sie odrazu Color_map(diffuse) , Bump_map , Shiness_map(jakos tak) , Opacity_map i one odrau sie tworza wiec niemusze podmalowywac moge je evenutalnie tam edytowac :) wg upodobań. Najlepiej zeby uzyskac taki efekt koncowy :D:D:D
Napisano 20 Grudzień 200519 l Musisz tylko pamiętać że baiły to 100% a czarny 0% A nie czasami tak? Bialy to 100% (255,255,255) Szary to 0% (128,128,128) Czaarny to -100% (0,0,0)
Napisano 20 Grudzień 200519 l fakt, ale to chyba tylko w takich mapkach jak bump czy disp. Jakoś nie wyobrażam sobie -100% w opacity :) Niemniej zasada jest taka sama
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto