Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Elo jestem początkującym (całkowicie zielonym) użytkownikiem max v8. W trakcie wykonywania tutoriala http://www.3dm3.com/tutorials/car2/ natknałem sie na krok w którym trzeba potraktować dwa poligony funkcją Subdivide w celu utworzenia kół. Nie mogę odnaleźć miejsca w którym trzeba to zrobić. Prosiłbym o zapoznanie się z owym tutkiem i pomoc. Z góry dziękuje ;]

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 848
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

ale w tym wypadku wyżej wymienionym funkcja działa na caly model a mi chodzi o pojedynczy poligon

Napisano
  • Autor

Dobra to może inaczej. Chodzi mi o to że boxa podzieliłem na segmenty i przekonwertowałem na editable poly. Zależy mi na tym żeby poddać jeden z polygonów funkcji Subdivide aby uzyskać efekt jak w tym tutorialu http://www.3dm3.com/tutorials/car2/ (punkt wyjściowy do modelowania koła) Sorry że zanudzam ale jest mi to potrzebne. posdr i dzieki ;]

Napisano

msmooth i tasellate w editpoly (część edit geometry) działają tylko i wyłącznie na zaznaczonych poligonach nie rozumiem skąd taki problem ci wyszedł?

Napisano
  • Autor

albo coś jest ze mną albo nie wiem.Za żadne skarby nie chce mi wyjść taki efekt jak w tutku. nie wyrobie czy początki zawsze muszą być takie trudne? Dzieki za wszystkie pomoce ;]

Napisano
czy początki zawsze muszą być takie trudne? Dzieki za wszystkie pomoce ;]

TAK

 

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności