Napisano 30 Grudzień 200519 l Elo jestem początkującym (całkowicie zielonym) użytkownikiem max v8. W trakcie wykonywania tutoriala http://www.3dm3.com/tutorials/car2/ natknałem sie na krok w którym trzeba potraktować dwa poligony funkcją Subdivide w celu utworzenia kół. Nie mogę odnaleźć miejsca w którym trzeba to zrobić. Prosiłbym o zapoznanie się z owym tutkiem i pomoc. Z góry dziękuje ;]
Napisano 30 Grudzień 200519 l Autor ale w tym wypadku wyżej wymienionym funkcja działa na caly model a mi chodzi o pojedynczy poligon
Napisano 30 Grudzień 200519 l Autor Dobra to może inaczej. Chodzi mi o to że boxa podzieliłem na segmenty i przekonwertowałem na editable poly. Zależy mi na tym żeby poddać jeden z polygonów funkcji Subdivide aby uzyskać efekt jak w tym tutorialu http://www.3dm3.com/tutorials/car2/ (punkt wyjściowy do modelowania koła) Sorry że zanudzam ale jest mi to potrzebne. posdr i dzieki ;]
Napisano 30 Grudzień 200519 l msmooth i tasellate w editpoly (część edit geometry) działają tylko i wyłącznie na zaznaczonych poligonach nie rozumiem skąd taki problem ci wyszedł?
Napisano 30 Grudzień 200519 l Autor albo coś jest ze mną albo nie wiem.Za żadne skarby nie chce mi wyjść taki efekt jak w tutku. nie wyrobie czy początki zawsze muszą być takie trudne? Dzieki za wszystkie pomoce ;]
Napisano 30 Grudzień 200519 l czy początki zawsze muszą być takie trudne? Dzieki za wszystkie pomoce ;] TAK The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.