Shakar Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 witam. zrobilem sobie ludzika i szkielet szkielet dopasowalem i jest ok teraz jak nalozyc teksture na ludzika tak zeby sie nie przesuwala kiedy wykonuje animacje. moga tez byc jakies alternatywne wyjscia tylko ja ich nie znam help
piotrek Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 Tak po prostu - nałórz materiał z teksturą na model i gotowe...
hkropinski Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 mintrill -> shakarowi chyba chodzi o to że tekstura się deformuje w czasie animowania postaci, pozdr
piotrek Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 no nie wiem o co chodzi - najlepiej zrobi, jeśli pokaże screena...
Bacry Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 a jak jest tekstura nakładana? na pewno modyfikator uvw powinien być pod mofyikatorem phisique
Shakar Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 teksture normalnie przezucam z material editor na postac kiedy biore modyfikator UVW mapping to jest ok. chodzi o to ze kiedy postac sie przesowa to tekstura tak jak by stoi w miejscu.
Bacry Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 a w jakiej kolejności są przypisane modyfikatory uvwmap i phisique?
Shakar Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Napisano 1 Styczeń 2006 racja kolejnosc modyfikatoro byla zla poprzestawialem je i juz wszystko ok dzieki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się