Chalek Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Taki szybki modelik na podstawie figurki o tej samej nazwie firmy Wizards of the Coasts do D&D Miniatures. Odjechałem od oryginału oczywiście. Nie siedziałem nad tym dużo, bo to taki speedzik miał być, więc nie jest to jakiś specjalnie dopieszczony mofel. Modelowany w ZBrushu, renderowany w Max 8, podstawka i duperele dookola modelowane oczywiscie w maxie. Rendering w Scaneline, lekka obróbka w Photoshopie. WERSJA W PEŁNEJ ROZDZIELCZOŚCI
slayer2004 Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Widze że jestem pierwszy :). A więc model jest fajowy. Możnaby dać jeszcze texturki i bedzie naprawde lajtowo.
Leru Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Świetne nogi, jakby kościane, całość fajnie się prezentuje. Szkoda jednak, że tak się kończą, w sumie niczym. Też nie za bardzo przemyślany IMHO pysk stwora, jeśli taki w ogóle tu jest ;). Możnaby to i tamto poprawić ale ogólnie sprawia ciekawe wrażenie :)
nocny drwal Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 nogi rzeczywisci wymiataja. a to na koncu to chyba nie pysk ino oko?;]
hkropinski Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 bardco ciekawa praca, trochę dziwna główka, ale jest bardzo fajnie, pozdr ps. szkoda ze bez materialow
Nevariel Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 model rzeczywiście fajny, kamienie troche nie te ale chyba je rozwiązać chcesz za pomocą textury. Pozdrawiam
Chalek Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 Dzięki wszystkim za komentarze, fajnie, że się podoba :] slayer2004: teksturek nie będzie, nie chce mi się nad tym siedzieć, nie jest to nic na tyle rewelacyjnego żęby mi się chciało to teksturować, więc zostanie jak jest. Wolę się za coś innego zabrać. Leru: masz rację co do nóg, faktycznie głupio się kończą, trochę z lenistwa tak zostawiłem. Tak jak napisał nocny drwal to jest oko, tak jak na oryginale, czyli na figurce. tak jest to trochę inaczej rozwiązana, a ja sobie nie za bardzo dałem radę z tym elementem. Nevariel: kamienie jak i całe te graty na podstawce były robione na szybko, tak żeby były, może mogłyby być bardziej kanciaste.
Leru Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Chalek -> a szkoda :) jak to ZBrush to pewnie przerobienie tego czy tamtego by aż tak wiele czasu nie zajęło; fajny model jest częściowo, może warto posiedzieć te 2 godziny extra ?
sartr Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 nogi i grzybki fajne:) reszta bez textur niema co oceniac
Kulki Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Dzidzia fajna ale bez teksturowa... bez tekstur nie ma zabardzo o czym pisac.
Chalek Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 Leru: pewnie masz racje, postanowilem wystartowac jednak w bitwie wiec nie bede juz tracil na to czasu.
Rekomendowane odpowiedzi