Napisano 3 Styczeń 200619 l taki mały pokoik hotelowy render vray , wiem że textura jest skopana ale nie mam pomysłu na dobrą texture płyty laminowanej kombinuje i nic ,może ktoś mi pomoze ?pozdr
Napisano 3 Styczeń 200619 l Swiatlo jest poprawne zmiekczył bym cienie swiatła bo są za ostre i wszędzie jak widze render hehe swiatlo jestt idealnie ostre przeciez normalnie w rzeczywisctowci hehe nie masz tak :) Po drugie jezzzu tekstury tu je trza poprawic i to na bank bardzo psuje to wlasnie textura zewnetrznej okolicy po prostu zmien to szybko ja bym jeszcze dal jakies elementy ludzkie hehe np jakies radio telewizorek nie wiem sok na stole z rozwalonymi warcabami walizke :):) Powodzenia bo dobrze sie zapowiada oby tak dalej :):) No i post produkcjia w photoshopie zmniejsz intensywnosc kolorkow ale to juz jest tylko retusz a tak pozatym jest ok
Napisano 3 Styczeń 200619 l Wrzuć obrazek np na http://www.imageshack.us/ bo kompresja jaką zapodałeś zmasakrowała obrazek;) pzdr
Napisano 3 Styczeń 200619 l - oparcia krzeseł nie wygładzone - jak dla mnie za jasno w tym pokoju w stosunku do widoku na dworze - ta lampka przy łóżku, z czego ona jest?:) Pozdrawiam
Napisano 3 Styczeń 200619 l mesha daj na oparcia krzesel, drugi render bardziej mi sie podoba, ogolnie ok jest a lampka jest z przemycanego alabastru :D
Napisano 3 Styczeń 200619 l Tekstura na łóżku chyba zbyt rozciągnięta. I ten widok za oknem koniecznie rozjaśnij.
Napisano 3 Styczeń 200619 l wracając do pierwszego zdjęcia, to obraz za oknem oraz tekstury i model poduszki są okropne, reszta nie najgorzej ( może jeszcze poprawilbym aluminium na stole ), drugi render jest ok, pozdr
Napisano 3 Styczeń 200619 l nie bajeruj nas kolejnym screenami, tylko wrzuc pierwszy w lepszej jakosci, bo jak już maras wspomniał, kompresja jest masakryczna. co do pierwszego renderu: - za ostre cienie - pościel nie tego.. - poduszki lewitują - tło za ciemne - shader podstawy stolika (ten metal) mi sie nie podoba. jakis nienaturalny - po co w dzien swieci sie lampka nocna? przynajmniej takie sprawia wrazenie co do drugiego renderu: - za niska rozdzialka tekstury drewna - te wgłebienia w grzejniku mają łagodne, zaokrąglone "narożniki" - nie takie ostre, jak u Ciebie - ten czarny materiał lampki jest zbyt czarny. zadnych specularów, odbic? kolejny rzut czytając słowo "rzut" raczej spodziewałbym sie przekroju poprzecznego. przynajmniej tak na budownictwie jest rozumiane to slowo :P
Napisano 4 Styczeń 200619 l Autor niestety wczoraj przez przypadek skasowałem scene więc nie moge wrzucić rendera z lepszą jakością(buuuu).dzieki za słowa krytyki z każdą uwagą poczęści się zgadzam, nastepnym razem będzie lepiej.jedno pytanko znacie może jakąś stronę z której mozna ściągnąć fajne textury płyty laminowanej????pozdr