Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

taki mały pokoik hotelowy render vray , wiem że textura jest skopana ale nie mam pomysłu na dobrą texture płyty laminowanej kombinuje i nic ,może ktoś mi pomoze ?pozdr

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Łukasz123456
Napisano

Swiatlo jest poprawne zmiekczył bym cienie swiatła bo są za ostre i wszędzie jak widze render hehe swiatlo jestt idealnie ostre przeciez normalnie w rzeczywisctowci hehe nie masz tak :) Po drugie jezzzu tekstury tu je trza poprawic i to na bank bardzo psuje to wlasnie textura zewnetrznej okolicy po prostu zmien to szybko ja bym jeszcze dal jakies elementy ludzkie hehe np jakies radio telewizorek nie wiem sok na stole z rozwalonymi warcabami walizke :):) Powodzenia bo dobrze sie zapowiada oby tak dalej :):) No i post produkcjia w photoshopie zmniejsz intensywnosc kolorkow ale to juz jest tylko retusz a tak pozatym jest ok

Napisano

- oparcia krzeseł nie wygładzone

- jak dla mnie za jasno w tym pokoju w stosunku do widoku na dworze

- ta lampka przy łóżku, z czego ona jest?:)

 

Pozdrawiam

Napisano

mesha daj na oparcia krzesel, drugi render bardziej mi sie podoba, ogolnie ok jest

a lampka jest z przemycanego alabastru :D

Napisano

wracając do pierwszego zdjęcia, to obraz za oknem oraz tekstury i model poduszki są okropne, reszta nie najgorzej ( może jeszcze poprawilbym aluminium na stole ), drugi render jest ok, pozdr

Napisano

nie bajeruj nas kolejnym screenami, tylko wrzuc pierwszy w lepszej jakosci, bo jak już maras wspomniał, kompresja jest masakryczna.

 

co do pierwszego renderu:

- za ostre cienie

- pościel nie tego..

- poduszki lewitują

- tło za ciemne

- shader podstawy stolika (ten metal) mi sie nie podoba. jakis nienaturalny

- po co w dzien swieci sie lampka nocna? przynajmniej takie sprawia wrazenie

 

co do drugiego renderu:

- za niska rozdzialka tekstury drewna

- te wgłebienia w grzejniku mają łagodne, zaokrąglone "narożniki" - nie takie ostre, jak u Ciebie

- ten czarny materiał lampki jest zbyt czarny. zadnych specularów, odbic?

 

kolejny rzut

czytając słowo "rzut" raczej spodziewałbym sie przekroju poprzecznego. przynajmniej tak na budownictwie jest rozumiane to slowo :P

Napisano

niestety wczoraj przez przypadek skasowałem scene więc nie moge wrzucić rendera z lepszą jakością(buuuu).dzieki za słowa krytyki z każdą uwagą poczęści się zgadzam, nastepnym razem będzie lepiej.jedno pytanko znacie może jakąś stronę z której mozna ściągnąć fajne textury płyty laminowanej????pozdr




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności