Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło. Robię sobie siatkę, nakładam MeshSmootha, potem chamferuję co trzeba, wszystko gra...

 

Potem jakieś slice, jakieś symmetry, usuwam, MeshSmootha, convert to poly i znowu Mesh Smooth. I w pewnym momencie się orientuję, że dziwnie się to wygładzanie zachowuje na jednej z krawędzi - po prostu wyglada jakby ona miała chamfer zrobione A NIE MA! Patrzę dalej a tu kilka innych krawędzi to samo. W ustawieniach MS nic nie było zmieniane. Sprawdziłem wierzchołki i siatkę - jest dobra. Nałożyłem nowego MS i nic nie pomaga. Coś się zwaliło i nie wiem co. Wcześniej krawędzie było ok a teraz się zepsuły mimo, że nic w nich nie zmianiałem ani w ustawieniach MS.

 

Czy ktoś miał taki problem? A może coś wcisnąłem? Może się to jakoś resetuje? Co mam zrobić? No bo od poczatku modelować to bez sensu, bo siatka jest ok.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A tak, znam to. Wywal MS. Daj convert to editable mesh po czym daj spowrotem convert to editable poly. Naloz MS i juz wszystko bedzie gralo. Od maxa6 takie cos zauwazylem.

Napisano

TAK JEST!!! Traitor - DZIĘKI!! :D

 

O to chodziło. A wogóle to otworzyłem starszą wersję pliku i poeksperymentowałem i wiem, kiedy się zesrało - przy konwertowaniu na poly i ponownym nałożeniu MS.

 

P.S. Kurde KOCHAM TO FORUM! Odpowiedź w kilka minut :D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności