Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło. Robię sobie siatkę, nakładam MeshSmootha, potem chamferuję co trzeba, wszystko gra...

 

Potem jakieś slice, jakieś symmetry, usuwam, MeshSmootha, convert to poly i znowu Mesh Smooth. I w pewnym momencie się orientuję, że dziwnie się to wygładzanie zachowuje na jednej z krawędzi - po prostu wyglada jakby ona miała chamfer zrobione A NIE MA! Patrzę dalej a tu kilka innych krawędzi to samo. W ustawieniach MS nic nie było zmieniane. Sprawdziłem wierzchołki i siatkę - jest dobra. Nałożyłem nowego MS i nic nie pomaga. Coś się zwaliło i nie wiem co. Wcześniej krawędzie było ok a teraz się zepsuły mimo, że nic w nich nie zmianiałem ani w ustawieniach MS.

 

Czy ktoś miał taki problem? A może coś wcisnąłem? Może się to jakoś resetuje? Co mam zrobić? No bo od poczatku modelować to bez sensu, bo siatka jest ok.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 905
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może to smoothing groups, teraz nie mam maxa pod ręka ale wydaje mi się że za każdym nadaniem modyfikatora jest on z ustawieniami poprzednio ustawionymi

Napisano

A tak, znam to. Wywal MS. Daj convert to editable mesh po czym daj spowrotem convert to editable poly. Naloz MS i juz wszystko bedzie gralo. Od maxa6 takie cos zauwazylem.

Napisano
  • Autor

TAK JEST!!! Traitor - DZIĘKI!! :D

 

O to chodziło. A wogóle to otworzyłem starszą wersję pliku i poeksperymentowałem i wiem, kiedy się zesrało - przy konwertowaniu na poly i ponownym nałożeniu MS.

 

P.S. Kurde KOCHAM TO FORUM! Odpowiedź w kilka minut :D

Napisano

Czesto przerabiam ten zabieg:) Ogolnie nie wiem dlaczego tak sie robi. W maxie 3,4,5 bylo wszystko wporzo, przy 6tce pojawil sie ten klops.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności