kannu Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 czy można wypalić oświetlenie z GI w Vray do teksturek ? (np dla budynków) ? (chodzi mi o analogie do wypalania w scanline). Dzieki :)
polka dot Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 nie potrafię powiedziec dokładnie ale słyszałem że jest o czymś takim na gnomon interiors. mam nadzieję że się nie mylę. pozdro :)
zdeno Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 Kiedyś była taka możliwość w starszych wersjach V-ray było w UTILITIES magiczne narzędzie BAKE3D , ale w najnowszych chyba już tego nie ma. Jeżeli używasz MAXa to możesz wypalić GI spod MentalRaya jeżeli masz cierpliwość. Co do wypalania V-ray'em to poszukaj tutka na evermołszyn był kiedyś.
SansSerif Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/render_baking.htm nie używam. nie sprawdzałem
kannu Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 Bardzo dziekuje Panowie. Problem polega poprostu na renderingu animacji z ruchomymi obiektami . Gdyby to były tylko przeloty kamerki, to bym ładował zapisane wczesniej .irr mapy. Sans- dzieki za linka - juz odpalam :)
Gość Yannek Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Jeśli masz nowszą wersję V-raya to mozesz wypiec GI poprzez standardowy wypiekacz maxa. Sprawdzałem i działa ;)
kannu Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 tak, ale w sytuacji gdy na scenie masz duże zamieszanie , przemi9eszcze sie ileś obiektów to nie ma chyba sensu :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się