Napisano 5 Styczeń 200619 l czy można wypalić oświetlenie z GI w Vray do teksturek ? (np dla budynków) ? (chodzi mi o analogie do wypalania w scanline). Dzieki :)
Napisano 5 Styczeń 200619 l nie potrafię powiedziec dokładnie ale słyszałem że jest o czymś takim na gnomon interiors. mam nadzieję że się nie mylę. pozdro :)
Napisano 5 Styczeń 200619 l Kiedyś była taka możliwość w starszych wersjach V-ray było w UTILITIES magiczne narzędzie BAKE3D , ale w najnowszych chyba już tego nie ma. Jeżeli używasz MAXa to możesz wypalić GI spod MentalRaya jeżeli masz cierpliwość. Co do wypalania V-ray'em to poszukaj tutka na evermołszyn był kiedyś.
Napisano 5 Styczeń 200619 l http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/render_baking.htm nie używam. nie sprawdzałem
Napisano 5 Styczeń 200619 l Autor Bardzo dziekuje Panowie. Problem polega poprostu na renderingu animacji z ruchomymi obiektami . Gdyby to były tylko przeloty kamerki, to bym ładował zapisane wczesniej .irr mapy. Sans- dzieki za linka - juz odpalam :)
Napisano 15 Styczeń 200619 l Jeśli masz nowszą wersję V-raya to mozesz wypiec GI poprzez standardowy wypiekacz maxa. Sprawdzałem i działa ;)
Napisano 15 Styczeń 200619 l Autor tak, ale w sytuacji gdy na scenie masz duże zamieszanie , przemi9eszcze sie ileś obiektów to nie ma chyba sensu :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto