michaelo Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 Witam wszytskich forumowiczów :] mam problem pracuje teraz w 3dsmax6 i che zrobic malutką animacje(200klatek) z drgajacymi cząsteczkami (małe sfery obrazujace wode w stanie stałym) jak to wykonac pomocy ;/ możeczie piasac naGG -czesto ukryty jestem :]
VGT Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 1. Zaznacz dany obiekt 2. Kliknac RMB i wybrac 'curve editor' 3. RMB na 'position' i wybrac 'assign controller' 4. wybrac 'noise position' I drganie juz dodane, mozna jeszcze podlubac w parametrach zmieniajac czestotliwosc, czy sile drgan.
michaelo Napisano 9 Styczeń 2006 Autor Napisano 9 Styczeń 2006 wielkie dzikieki :] za szybka odpowiedź ale wybaczcie pojawił sie problem drgania sa i to piękne ale obiekt ustawił mi sie na x0y0z0 i nie moge go przesuąć sklonować ani nic :(
michaelo Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 Czy można w ogole tak zrobic aby obekt drgał w tym miejscu w którym chcemy ??
Karrde Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 Zamiast noise, przypisz kontroler "Position List" i tam jako pierwszy przypisz "position xyz", a jako drugi "noise"
kannu Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 albo poprostu w track view ręcznie klucze stawiasz. jest tez cos takiego jak reczne rysowanie krzywaej - "draw Curve". W wielu przypadkach reczne klucze sa lepsze niz kontroler noise.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się