Napisano 9 Styczeń 200619 l Witam wszytskich forumowiczów :] mam problem pracuje teraz w 3dsmax6 i che zrobic malutką animacje(200klatek) z drgajacymi cząsteczkami (małe sfery obrazujace wode w stanie stałym) jak to wykonac pomocy ;/ możeczie piasac naGG -czesto ukryty jestem :]
Napisano 9 Styczeń 200619 l 1. Zaznacz dany obiekt 2. Kliknac RMB i wybrac 'curve editor' 3. RMB na 'position' i wybrac 'assign controller' 4. wybrac 'noise position' I drganie juz dodane, mozna jeszcze podlubac w parametrach zmieniajac czestotliwosc, czy sile drgan.
Napisano 9 Styczeń 200619 l Autor wielkie dzikieki :] za szybka odpowiedź ale wybaczcie pojawił sie problem drgania sa i to piękne ale obiekt ustawił mi sie na x0y0z0 i nie moge go przesuąć sklonować ani nic :(
Napisano 10 Styczeń 200619 l Autor Czy można w ogole tak zrobic aby obekt drgał w tym miejscu w którym chcemy ??
Napisano 11 Styczeń 200619 l Zamiast noise, przypisz kontroler "Position List" i tam jako pierwszy przypisz "position xyz", a jako drugi "noise"
Napisano 11 Styczeń 200619 l albo poprostu w track view ręcznie klucze stawiasz. jest tez cos takiego jak reczne rysowanie krzywaej - "draw Curve". W wielu przypadkach reczne klucze sa lepsze niz kontroler noise.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto