Mr_SAN Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 Jest to kolejna animacja mojej roboty. wykorzystaalem w niej system fizyki Havok i pare innych efektów m.in. systemu cząsteczkowego. Wyrenderowana przy pomocy Video-posta. chcialem jeszcze użyc Volume Lighta ale wtedy rendering trwal by nie ludzko dlugo. Oto link do sciągniecia filmiku (tylko 20MB) http://rapidshare.de/files/10937597/Termu__347_.avi.html
Mr_SAN Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Napisano 13 Styczeń 2006 Bardzo bylbym wdzieczny gdyby ktos napisal pare slow odnosnie tej animacji. Jestem wpleni otwarty rowniez na slowa krytyki (w ramach rozsadku oczywiscie :-))
kannu Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 moje uwagi masz w swojim drugim wątku . generalnie chodzi o za duze pliki i o nie uzywanie tłustego druku na forum. pozdrawiam i życze powodzenia.
Mr_SAN Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Napisano 13 Styczeń 2006 Wiecie - nie chce za bardzo kompresowac filmikow bo straca na jakosci obrazu (szczegolnie chodzi o jakies miejsca jednolite), ale mysle ze sprobuje je "dokompresowac" i zamiescic jeszcze raz. Pomimo wszystko bardzo prosilbym o jednak sciagniecie w celu ocenienia animacji. Z gory wszystkim dzieki.
Baldack Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 ogólnie animka nie za dobra chocby ruchy robota sa hmm...no wlasnie nawet robot nie stanol by na jednej nodze tak aby nie musiec zeminiac swojego sirodka ciezkosic, bo u ciebie to on odrazu powninien glebe wyryc... fajny moment to ten gdy cos spada mu na leb i bylem naprawde zaskoczony to mi sie podobalo pozdro. popracuj nie spiesz sie (model robota mógłby byc bardzie skomplikowany)
Pierzak Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 1. Modelik malo przypomina terminatora... tylko z oczu 2. O co chodzi w tej animce? 3. Robocik łamie prawa fizyki: - staie na 1 nodze, - stanie bez glowy, pochyony z pouszczonymi rekoma. 4. Jeszcze raz o co chodzi w animce?
Mr_SAN Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 Hehe, w sumie to animacja ta z góry nie miala miec jakiegos konkretnego przekazu, po prostu chcialem zrobic cos gdzie mozna w dobry sposob wykorzystac Havoka (krzesło rozpada sie na głowie robocika). Jesli chodzi o samego robota to jest to w sumie animacja gdy zaczynalem dopiero zabawe z 3dsmax-em dlatego tak wyglada ze nie wyglada :-)). Mysle ze gdy przyjdzie mi wena tworcza to zdecydowanie poprawie blaszaka. Dzieki serdeczne wszystkim za popdpowidzi i ocene. Piszcie wiecej - pomoze mi to w ew. poprawce.
SUPER_OkO Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 NO musze powiedziec ze masz naprawde dziwne pomysly na te animacje, jeszcze przed toba dluga droga. Generalne bledy byly juz wymienione dotego dodam jeszcze te bardzo spowolnione ruchy czasami co wiekszosc luddzi na poczatku ma z tym problemy (chodzi o dynamike) do tego jakies dziwne przenikania itd. Oglolnie momentami nie bylo zle ale raczej gorzej niz lepiej :) pracuj i tworz nowe arcydziela a z czasem sam zrozumiesz woco w tym wszystkim chodzi. PZDR dla wszystkich animatorowo na tym forum :)
Master Kiełbaster Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 przekaz by nie ucierpiał na 5x większej kompresji :P czy model to nie przypadkiem zaokrąglony biped?
Mr_SAN Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 Master Kiełbaster - wygrałes 1000000zł. Zgadłes - to porostu zaokraglony biped. Poprostu chcialem narazie zanimowac szkielet i dopiero potem awlnac jaks postac ale po nalozeniu teksturtki i wysmoothowaniu taki mi se ten wizerunek spodobal ze pozostalem przy nim :-D. Postaram sie popracowac nad ta animka, i moze faktycznie domodeluje jkas konkretna postac. Pozdro dla wszystkich, i jeszcze raz wam dziekuje. :-D
FaNTOMAS Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Siema! Jeżeli to jedna z pierwszych animacjo to nie jest źle. Lepiej by było jak byś wzioł samego bidpeda i jego animował, bo tak sie zastanawiam co tam robi krzesło :). Może teraz pójdź trochę wyżej i zrób nim tak z 2-4 kroki ? Ta zmianna środka ciężkości była ważna jak podnosił nogę, ty to olałeś :), to jak się bawi swoją reką to ci wyszło nawet nieźle, jak upada na niego krzesło czy co to tam było to jak by mu się troche kolana ugieły to było by świetnie, ale ćwicz dalej. Powodzenia!
Mr_SAN Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Napisano 21 Styczeń 2006 Dzięki FaNTOMAS. Postaram się. Jak mowilem to byla jenda z moich pierwszysch znimek, ale bede robil coraz lepsze. Jesli chodzi o to cos co spadlo mu na glowe to w tym momencie wykorzystalem reactora ldatego tak fajnie wyszlo :-). Jesli chodzi o biped to zna ktos linka do dobrego tutoriala odnosnie bipedow? Bylbym bardzo wdzieczny.
FaNTOMAS Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Jeżeli robisz w max'sie to nie dam ci linka do biped bo nie znam, jeżeli kiedś masz zamiar animować postacie jakie kolwiek to raczej sam ringuj modele. Weź też sięgnij po naukę tradycyjnej animacji 2d oraz animacji po klatkowej nauczysz się w ten sposób dobrze operować czasem animacji. PoZdRo!!
kannu Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 fantomas - mam odmienne zdanie. Wlasnoreczne rigowanie postaci to problem , i to spory. Jesli ma sie uczyc animacji , to najpierw niech korzysta w czegos gotowego, do latwego ustawiania poz i testowania czasu. wysove prawdopodobne , ze jak sie zabierze za rigowanie postaci to do samego animowania (zanim zrobi wreszcie poprawne rigi) nigdy nie dojdzie.
Mr_SAN Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 Myśle ze kannu ma racje, wolałbym najpierw zacząć od prosrtych rzeczy i dopiero potem swirowac z rigami i innymi tego typu rzeczami. Narazie chciałbym sie nauczyc animowac przy pomocy Biped. O ile samo poruszanie rekami i innymi czesciami Bipeda umiem to mam problem zeby zanimowac chodzenie bez uzycia FOOTSTEPSÓW. Jesli ktos zna dobrego linka odnosnie Bipeda (najlepiej polskiego bo nie chce mi sie jeszczcze przetlumaczac tutoriala tym bardziej ze przy bipedzie i tak jest duzo roboty) to bylbym niezwykle wdzieczny. Z góry dzieki i pozdrawiam. Piszecie jak najwiecej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się