Sargoth Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 hej, moj debiut w low poly (wlasciwie to pierwsza dokonczona praca :P), licze ze wytkniecie mi wszystkie bledy a przynajmniej te najbardziej widoczne :P 390 trojkacikow
wujek_kane Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 Na rekojesc to mogloby spokojnie mniej poly pojsc, ale ogolnie ok.
Sargoth Napisano 16 Styczeń 2006 Autor Napisano 16 Styczeń 2006 w sumie masz racje, jeszcze nie opanowalem kiedy konczy sie granica low poly a zaczyna kombinowanie :P
arcade Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 ostrze wygląda jak z kamienia - popracowałbym trochę nad teksturą
Ardeni Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 Mi tam się podoba, no może ta rekojeść jest troche za bogata, ale jest spoko, sam chciałbym miec takie wejście na game art :(
Łukasz Jaskólski Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 Fajny , ciekawy krój :D rekojesc o przekroju szescio- czy osmiokata by wystarczyła w zupełności ; mogłes zrobic jakies zgrubienie na srodku chwytu bo biedny jest troche ( i ten podzial na srodku wydaje sie nie potrzebny). Głowica troche wieksza bo równowazyc powinna ciezar ostrza. Ewentualnie jakies bliki swietlne na teksturze skoro to metal .
ftorek Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 wporzo - troche malo mieczowe - jak dla mnie bardziej wyglada jak jakis organiczny pazur - to pewnie dlatego ze nie widac ze to metal (i jeszcze ta dziwna faktura w srodku na ostrzu...) faktycznie - na rekojesci przegiales z trianglami... ppzodora
Sargoth Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 dzieki za komentarze, probowalem dzis zrobic cos z ta teksturka ale nie nic co zrobilem nie przypominalo metalu, jakos nie potrafie zasymulowac odbic swiatla i zaakcentowac krawedzi
Pablo Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Ogolnie wiecej mogles poswiecic sie teksturce niz modelowi..bo w wielu miejscach by wystarczyla dobra teksturka zamiast tracic polygony na np wglebienie na ostrzu. pozdr
Sargoth Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 w modelu na ostrzu nie ma zadnych wglebien :P (chyba ze myslimy o roznych wglebieniach :P) ps: zrobilem kolejne 3 teksturki lecz wciaz nic co by przypominalo metal :P
Gość Bad Moon Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 samo ostrze ma sporo poly, nie mówiąc już o rękojeści (spokojnie 8-cio facowy cylinder starczy). A co do ostrza, to środkową część (tam gdzie sa runy pospawałbym) z kilku powodów, w grze i tak tego nie widać, chyba że to będzie pokazane z bardzo bliska, a poza tym bump lub normal by ładnie wyręczył nadmiar poly. A co do tekstury, to ładnie by wyglądało jakbyś dał trochę zniszczeń i lekko metaliczny połysk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się