Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej, moj debiut w low poly (wlasciwie to pierwsza dokonczona praca :P), licze ze wytkniecie mi wszystkie bledy a przynajmniej te najbardziej widoczne :P

 

390 trojkacikow

 

sword.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

w sumie masz racje, jeszcze nie opanowalem kiedy konczy sie granica low poly a zaczyna kombinowanie :P

Napisano

Mi tam się podoba, no może ta rekojeść jest troche za bogata, ale jest spoko, sam chciałbym miec takie wejście na game art :(

Napisano

Fajny , ciekawy krój :D

rekojesc o przekroju szescio- czy osmiokata by wystarczyła w zupełności ; mogłes zrobic jakies zgrubienie na srodku chwytu bo biedny jest troche ( i ten podzial na srodku wydaje sie nie potrzebny).

Głowica troche wieksza bo równowazyc powinna ciezar ostrza.

Ewentualnie jakies bliki swietlne na teksturze skoro to metal .

Napisano

wporzo - troche malo mieczowe - jak dla mnie bardziej wyglada jak jakis organiczny pazur - to pewnie dlatego ze nie widac ze to metal (i jeszcze ta dziwna faktura w srodku na ostrzu...)

 

faktycznie - na rekojesci przegiales z trianglami...

 

ppzodora

Napisano
  • Autor

dzieki za komentarze, probowalem dzis zrobic cos z ta teksturka ale nie nic co zrobilem nie przypominalo metalu, jakos nie potrafie zasymulowac odbic swiatla i zaakcentowac krawedzi

Napisano

Ogolnie wiecej mogles poswiecic sie teksturce niz modelowi..bo w wielu miejscach by wystarczyla dobra teksturka zamiast tracic polygony na np wglebienie na ostrzu.

 

pozdr

Napisano
  • Autor

w modelu na ostrzu nie ma zadnych wglebien :P (chyba ze myslimy o roznych wglebieniach :P)

 

ps: zrobilem kolejne 3 teksturki lecz wciaz nic co by przypominalo metal :P

Napisano

samo ostrze ma sporo poly, nie mówiąc już o rękojeści (spokojnie 8-cio facowy cylinder starczy). A co do ostrza, to środkową część (tam gdzie sa runy pospawałbym) z kilku powodów, w grze i tak tego nie widać, chyba że to będzie pokazane z bardzo bliska, a poza tym bump lub normal by ładnie wyręczył nadmiar poly. A co do tekstury, to ładnie by wyglądało jakbyś dał trochę zniszczeń i lekko metaliczny połysk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności