Napisano 16 Styczeń 200619 l hej, moj debiut w low poly (wlasciwie to pierwsza dokonczona praca :P), licze ze wytkniecie mi wszystkie bledy a przynajmniej te najbardziej widoczne :P 390 trojkacikow
Napisano 16 Styczeń 200619 l Autor w sumie masz racje, jeszcze nie opanowalem kiedy konczy sie granica low poly a zaczyna kombinowanie :P
Napisano 16 Styczeń 200619 l Mi tam się podoba, no może ta rekojeść jest troche za bogata, ale jest spoko, sam chciałbym miec takie wejście na game art :(
Napisano 16 Styczeń 200619 l Fajny , ciekawy krój :D rekojesc o przekroju szescio- czy osmiokata by wystarczyła w zupełności ; mogłes zrobic jakies zgrubienie na srodku chwytu bo biedny jest troche ( i ten podzial na srodku wydaje sie nie potrzebny). Głowica troche wieksza bo równowazyc powinna ciezar ostrza. Ewentualnie jakies bliki swietlne na teksturze skoro to metal .
Napisano 16 Styczeń 200619 l wporzo - troche malo mieczowe - jak dla mnie bardziej wyglada jak jakis organiczny pazur - to pewnie dlatego ze nie widac ze to metal (i jeszcze ta dziwna faktura w srodku na ostrzu...) faktycznie - na rekojesci przegiales z trianglami... ppzodora
Napisano 17 Styczeń 200619 l Autor dzieki za komentarze, probowalem dzis zrobic cos z ta teksturka ale nie nic co zrobilem nie przypominalo metalu, jakos nie potrafie zasymulowac odbic swiatla i zaakcentowac krawedzi
Napisano 17 Styczeń 200619 l Ogolnie wiecej mogles poswiecic sie teksturce niz modelowi..bo w wielu miejscach by wystarczyla dobra teksturka zamiast tracic polygony na np wglebienie na ostrzu. pozdr
Napisano 17 Styczeń 200619 l Autor w modelu na ostrzu nie ma zadnych wglebien :P (chyba ze myslimy o roznych wglebieniach :P) ps: zrobilem kolejne 3 teksturki lecz wciaz nic co by przypominalo metal :P
Napisano 20 Styczeń 200619 l samo ostrze ma sporo poly, nie mówiąc już o rękojeści (spokojnie 8-cio facowy cylinder starczy). A co do ostrza, to środkową część (tam gdzie sa runy pospawałbym) z kilku powodów, w grze i tak tego nie widać, chyba że to będzie pokazane z bardzo bliska, a poza tym bump lub normal by ładnie wyręczył nadmiar poly. A co do tekstury, to ładnie by wyglądało jakbyś dał trochę zniszczeń i lekko metaliczny połysk
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto