slayer2004 Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 Dawno nic nie wrzucałem na forum. Było troche Wip'ów, ale wcięło mi wszystkie pliki :(. No więc zabrałem sie za to, czego wyniki wam pwłaśnie przedstawiam. Jest to Sowiecka baza, w podziemiach jakiegoś bunkra. Jest to gotowa sceneria do animacji nad którą pracuję, ale szczegółów narazie nie ujawnię ;). http://img299.imageshack.us/img299/410/12lq.jpg http://img299.imageshack.us/img299/9505/25fo1.jpg http://img299.imageshack.us/img299/341/35is1.jpg http://img299.imageshack.us/img299/859/44sc.jpg http://img299.imageshack.us/img299/638/51pm.jpg http://img299.imageshack.us/img299/2087/64lu1.jpg http://img299.imageshack.us/img299/2475/71so1.jpg PS. Sorry za jakość renderów .
Vorek Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Poległeś przy światłach i materiałach, brakuje kliamtu. Możesz coś jeszcze z tego wyciągnąć więc działj, działaj. Nie skupiaj się na modelowaniu takich detali jak kałachy bo w animce i tak będą prawdobodobnie nieistotne. Skup się nad wyciąginęciem kliamtu z całości za pomocą odpowiedniego światła i ciekawych tekstur. Pozdrawiam
slayer2004 Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 Wszystkie bronie są w low poly i nie mają prawie żadnych detali ;) A co do materiałów to jeszcze sie zastanowie .
Master Kiełbaster Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 tekstury są ostre więc do animacji się nadaje (nowa świecka tradycyjna mądrość ludowa) :P
slayer2004 Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 Jak napisałem jest co scena do animacji. Ewentualnie jeszcze może troche zabrudzeń dam itp. i światło lekko zmienie. A co do klimatu, to nie tylko światło i inne duperele sceny go tworzą. Oczywiście bedą dzwięki i jakaś ostra muza ;)
Rekomendowane odpowiedzi