Napisano 17 Styczeń 200619 l kiepskom nawet jak na pierwsza prace w v-rayu. Wyglada jak by nie bylo na niej zadnego materialu, tylko zwykly szary kolor. Do tego za ciemno, podloze brzydkie i cien nienaturalny. Jest tyle roznych tutoriali na temat renderowania w vray-u ze mozna sie nauczyc podstaw. Dlatego polecam poczytac.
Napisano 17 Styczeń 200619 l DonVito Corleone napisał już prawie cyćko... Jak to jest porcelana to ja nie wiem, jak ona na serio wygląda... Ogólnie za ciemno i chyba wogóle nie zmieniałeś ustawień vraya.... wiem, że na evermotion były fajne tutki do vraya...
Napisano 17 Styczeń 200619 l Autor wielkie dzieki...juz procuje nad texturami...robie tutorial DGS Material (Mental Ray)..ale coś mi nie pyka: 1. nie wiem jak wrzucić mapke hrdi :( 2. mam problem z podłożem...nie umiem łączyć krawędzi powtarzających sie map bitowych :( pomocy!!
Napisano 17 Styczeń 200619 l 1: w slot envirnoment wczytaj mapkę HDRI a potem Instance do material editora i zaznacz Spherical Envirnoment 2: połączyć je możesz tylko programie do 2D czyli np: Photoshop. Pozdrawiam
Napisano 17 Styczeń 200619 l uwaga oceniam - 2/10 IMO w ogole nie powinno sie takich prac zamieszczac, no chyba ze w jakims dziale 'pomocy' :]
Napisano 17 Styczeń 200619 l Hey ministrowie forum może przeniesiecie ten wątek do WIP'a co? :] W każdym razie tutaj daje ustawienia do Vray'a 1.09.03r dla nowego użytkowniaka forum nikiem "Tomuś" :D Po kliknięciu na opcję rendering w górnej części okna maxa pojawi się znane wszystkim okno renderer :] Kliknąć proszę następnie na zakładkę renderer :] i ustawić tak jak poniżej :] -> http://img352.imageshack.us/my.php?image=18xa1.jpg -> http://img352.imageshack.us/my.php?image=28aa1.jpg życzę powodzenia. Ps. Tomuś -> ustaw jeden target spot w scenie oddalony dość dobrze od filiżanki z cieniami na "area shadows" i jeden "vray light" z multiplayerem na 1. Ps.2. Ale sie rozpisałem :D Pozdro.
Napisano 23 Styczeń 200619 l Powiem.....nie powala. Brakuje wedlug mnie miekkich cieni a i hdr ale bardzo slabo widoczny by sie przydal. Jezeli chodzi o tutka z hdri to dla poczatkujacych jedno moze byc z nim nie zrozumiale, mianowicie jak nalozyc "kulke" z hdrem na envira - moze komus pomoge, otwieramy material editor i jednoczesnie menu envira ( klawisz 8 ), klakamy myszka na hdri i przeciagamy do slotu envira :) Moze pisze to niepotrzebnie ale pare osob miało ten właśnie problem :)
Napisano 23 Styczeń 200619 l Render nie wyglada raczej na vraya, nie właczyłes GI, nie ustawiłes swiatła z vray`a cieniami. Proponuje poczytać o shaderach, oswietleniu i rederze szczegolnie o HDRI.
Napisano 23 Styczeń 200619 l juz procuje nad texturami...robie tutorial DGS Material (Mental Ray)..ale coś mi nie pyka: tak chyba nie można? tak nie bedzie pykało :P dla VRay'a musisz używać materiałów VRay'owskich ;)
Napisano 23 Styczeń 200619 l Autor wiem wiem...popatrzcie na to: http://img453.imageshack.us/my.php?image=137lo.jpg ulepszona wersja filiżanki...;p
Napisano 23 Styczeń 200619 l To już można to nazwać filiżnaką :> Dodaj mapkę HDR i pozbądź się tego przepalenia.