Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Zrobilem sobie prosty program, ktory animuje mi siatke, morfujac ja po prostu. W zalozeniach ma to byc animacja np. do gier typu RTS, gdzie postacie sa malo szczegolowe a jest ich duzo, i animacja nie musi byc tak dopracowana (a kosci wiadomo sa ciezsze dla procesora).

 

Chcialem to sobie potestowac, wiec zrobilem sobie prosta postac, w kilku fazach ruchu, niestety nie wyszlo to zbyt dobrze, chcialbym wiec zapytac czy znacie jakies techniki odksztalcania siatek, ale tak by zachowywaly proporcje ?

Wiem ze moge uzyc kosci albo CS, ale czy potem moge w jakis sposob sciagnac siatke przy danym kluczu animacji ? Chodzi o to, ze siatki jak na razie zapisuje w formacie 3DS, a animacje buduje np. morfujac siatke 1->2->3->1 itp. Wszystkie te siatki mam w pliku 3ds.

 

Bede wdzieczny za pomoc.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności