Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Zrobilem sobie prosty program, ktory animuje mi siatke, morfujac ja po prostu. W zalozeniach ma to byc animacja np. do gier typu RTS, gdzie postacie sa malo szczegolowe a jest ich duzo, i animacja nie musi byc tak dopracowana (a kosci wiadomo sa ciezsze dla procesora).

 

Chcialem to sobie potestowac, wiec zrobilem sobie prosta postac, w kilku fazach ruchu, niestety nie wyszlo to zbyt dobrze, chcialbym wiec zapytac czy znacie jakies techniki odksztalcania siatek, ale tak by zachowywaly proporcje ?

Wiem ze moge uzyc kosci albo CS, ale czy potem moge w jakis sposob sciagnac siatke przy danym kluczu animacji ? Chodzi o to, ze siatki jak na razie zapisuje w formacie 3DS, a animacje buduje np. morfujac siatke 1->2->3->1 itp. Wszystkie te siatki mam w pliku 3ds.

 

Bede wdzieczny za pomoc.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Łam kośćmi. I calapsuj do editable mesh w różnych pozach. Dzięki temu będziesz miał cele morphingu i prostotę ich robienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności