RAsputin Posted July 29, 2003 Posted July 29, 2003 Witam Zrobilem sobie prosty program, ktory animuje mi siatke, morfujac ja po prostu. W zalozeniach ma to byc animacja np. do gier typu RTS, gdzie postacie sa malo szczegolowe a jest ich duzo, i animacja nie musi byc tak dopracowana (a kosci wiadomo sa ciezsze dla procesora). Chcialem to sobie potestowac, wiec zrobilem sobie prosta postac, w kilku fazach ruchu, niestety nie wyszlo to zbyt dobrze, chcialbym wiec zapytac czy znacie jakies techniki odksztalcania siatek, ale tak by zachowywaly proporcje ? Wiem ze moge uzyc kosci albo CS, ale czy potem moge w jakis sposob sciagnac siatke przy danym kluczu animacji ? Chodzi o to, ze siatki jak na razie zapisuje w formacie 3DS, a animacje buduje np. morfujac siatke 1->2->3->1 itp. Wszystkie te siatki mam w pliku 3ds. Bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam
Gotham Posted August 10, 2003 Posted August 10, 2003 Łam kośćmi. I calapsuj do editable mesh w różnych pozach. Dzięki temu będziesz miał cele morphingu i prostotę ich robienia.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now