Jump to content

Animacja postaci przez morphing


RAsputin

Recommended Posts

Witam

 

Zrobilem sobie prosty program, ktory animuje mi siatke, morfujac ja po prostu. W zalozeniach ma to byc animacja np. do gier typu RTS, gdzie postacie sa malo szczegolowe a jest ich duzo, i animacja nie musi byc tak dopracowana (a kosci wiadomo sa ciezsze dla procesora).

 

Chcialem to sobie potestowac, wiec zrobilem sobie prosta postac, w kilku fazach ruchu, niestety nie wyszlo to zbyt dobrze, chcialbym wiec zapytac czy znacie jakies techniki odksztalcania siatek, ale tak by zachowywaly proporcje ?

Wiem ze moge uzyc kosci albo CS, ale czy potem moge w jakis sposob sciagnac siatke przy danym kluczu animacji ? Chodzi o to, ze siatki jak na razie zapisuje w formacie 3DS, a animacje buduje np. morfujac siatke 1->2->3->1 itp. Wszystkie te siatki mam w pliku 3ds.

 

Bede wdzieczny za pomoc.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy