michael557 Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 Hey uzywam 3Ds max 5 i mam problem z edytowaniem Pionka, kiedy tworze gorną czesc pionka za pomocą ARC niepasuje pozniej do reszty, chodzi mi ze jest inną czescią i kiedy zaznaczam całego pionka niemam mozliwosci zrobic go 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 Zaznacz jakiegoś splina, przycisk attach multiple i wskaż pozostałe krzywe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michael557 Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2006 dzieki działa ale cos nie tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 Mesh select -> wybierasz odwrcone poly i mod. normal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michael557 Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2006 ....mogłbym poprosic o bardziej rozwinieta odpowiedz bo nierozumiem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 w modyfikatorze "Lathe" zaznacz opcję "Flip normals" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 jezeli powyzsze jest zbyt skomplikowane, to spróbuj: - po tym, jak połączyłeś spline'y w jeden, połącz (weld) vertexy końcowe tych spline'ów - na upartego - nałóż materiał 2-sided Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michael557 Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2006 Am kliklem na flip normal ale teraz mis ie cos takiego zrobiło... (zalacznik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michael557 Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2006 wciąz to samo, czy jest na to jakis sposob ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 22 Styczeń 2006 Share Napisano 22 Styczeń 2006 Pewnie jest lepszy, ale można przekonwertować figurkę do poly, zaznaczać odpowiednie face'y i odwrócić ich normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 22 Styczeń 2006 Share Napisano 22 Styczeń 2006 bo jak dałeś flip, to odwóciłeś wszystkie normalne, a tylko część jest nie prawidłowo, dlatego bierzesz modyfikator mesh select, zaznaczasz polygony z odwóconymi normalnymi i nie wychodząc z trybu sub-object nakładasz modyfikator normal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi