michael557 Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Hey uzywam 3Ds max 5 i mam problem z edytowaniem Pionka, kiedy tworze gorną czesc pionka za pomocą ARC niepasuje pozniej do reszty, chodzi mi ze jest inną czescią i kiedy zaznaczam całego pionka niemam mozliwosci zrobic go 3D.
piotrek Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Zaznacz jakiegoś splina, przycisk attach multiple i wskaż pozostałe krzywe.
streaker Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Mesh select -> wybierasz odwrcone poly i mod. normal
michael557 Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Napisano 21 Styczeń 2006 ....mogłbym poprosic o bardziej rozwinieta odpowiedz bo nierozumiem ...
Marcin Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 w modyfikatorze "Lathe" zaznacz opcję "Flip normals"
VGT Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 jezeli powyzsze jest zbyt skomplikowane, to spróbuj: - po tym, jak połączyłeś spline'y w jeden, połącz (weld) vertexy końcowe tych spline'ów - na upartego - nałóż materiał 2-sided
michael557 Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Napisano 21 Styczeń 2006 Am kliklem na flip normal ale teraz mis ie cos takiego zrobiło... (zalacznik)
michael557 Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 wciąz to samo, czy jest na to jakis sposob ?
piotrek Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Pewnie jest lepszy, ale można przekonwertować figurkę do poly, zaznaczać odpowiednie face'y i odwrócić ich normalne.
streaker Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 bo jak dałeś flip, to odwóciłeś wszystkie normalne, a tylko część jest nie prawidłowo, dlatego bierzesz modyfikator mesh select, zaznaczasz polygony z odwóconymi normalnymi i nie wychodząc z trybu sub-object nakładasz modyfikator normal
Rekomendowane odpowiedzi