Coruscant Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Witam ;). Modeluję sobie właśnie meble więc od czasu do czasu renderuję zeby zobaczyc efekty. No i własnie jeden "efekt" jakoś mi zamącił tutaj :/. Chodzi o czarny kwadrat (ten który zaznaczyłem na czerwono). Nie wiem skąd się tam bierze :/ renderowałem pod różnymi kątami i za kazdym razem się pojawia :/ Nie ma go tylko przy renderze z tyłu. Jak widzicie na siatce nie ma nic co mogłoby to psuć. Ma ktoś jakiś pomysł?
Marcin Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 renderujesz scanline`em ? czy vrayem ? jesli vrayem to mozliwe ze masz tam zdublowany polygon, usun tą scianke i zobacz czy nize zostanie tam nic innego jesli jest tam drugi polygon ktory zachodzi na siebie to go skasuj byc moze masz tam odwrócony polygon :> zaznacz go i w ustawieniach edit mesh/poly wcisnij "flip" (byc moze ta opcja jest tylko w modyfikatorze edit poly, w takim razie przejdz na edit poly) jeslki to nie pomoze udostepnij model to zobacze
Coruscant Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Napisano 21 Styczeń 2006 Robię od nowa po walnąłem się z proporcjami więc sprawa już nieaktualna :) Ale, żeby nie zakładać nowego tematu to spytam tutaj. Jak ustawić oś obrotu obiektu? Gdybym chciał wyanimować np. otwierające się drzwi to jeśli użyłbym normalnego obracania to działałyby jak obrotowe drzwi a zależy mi na tym żeby otwierały się normalnie.
jaccunio Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Po prostu przesun obiektowi PIVOT, czyli tak jakby srodek jego osobistego ukladu wspolrzednych:) zaznaczasz obiekt, po prawej na gorze (na prawo od modyfikatorow) klikasz na ikonke potem na 'affect pivot only' no i przestawiasz pivot na bok drzwi ktory ma byc nieruchomy ktos byl szybszy^^
Coruscant Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Napisano 21 Styczeń 2006 Dzięki za odpowiedzi VGT i Jaccunio =)
Rekomendowane odpowiedzi