YessMasster Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Wątek ten za namową forumowiczów przeniosłem z finished works, trzeba tutaj popracować nad oświetleniem i sceną. Mile widziane porady i sugestie :) Pozdrawiam
tweety Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 poproś moderatora, żeby przeniósł ten stary wątek z Finished Works do WIp'a? po co dublować wątki?
shadow007 Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Troszke mało szczegółów. Widziałem tutorial do takiego iPod'a. Więc nic rewelacyjnego. Pracuj dalej. Powodzenia w dalszej pracy :).
YessMasster Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 Pobawiłem się troszkę z oświetleniem A tu próba z HDRI, niestety miałem tylko mapę od carshaderów z evermotion ale efekt wg mnie ciekawy
RA Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Ten biały plastik pod tym kątem nie odbija tak mocno otoczenia. :)
YessMasster Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 Wiem, że nie wygląda realistycznie, ale już nie wiem co mam z tym zrobić :/ Pozatym te 2 ostatnie rendery zamieściłem z tego powodu że wyglądają ciekawie :)
tweety Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 YessMaste: renderuj w mniejszej rozdziałce: szybsze renderingi to szybsze dokonywanie poprawek. na razie nie jest dobrze. ciekawi mnie jak rozwiążesz problem plastiku Ipoda :>
YessMasster Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 Pomocy, nie mam pojęcia jak się za to zabrać :(, oto co najlepszego udało mi się uzyskać: z mental rayem: z VRayem (HDRI):
tweety Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 co to za materiał w mental rayu? polecam wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11688 dużo info o Mental Ray a zwłaszcza: http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22
YessMasster Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 W MR te materiały to architektoniczny plastik, w VRayu to VRayMtl
hcpiter Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Hmmm materialy skopane tak samo z renderem i oswietleniem, pokaz ustawienia Vraya wraz z materiałami, to moze cos pomysle :) Nawet scenke mozesz wysłac to ktos sie znajdzie i ją pomęczy bo teraz to cięzko wygląda. Powodzenia
tweety Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 YessMaster: wyślij scenkę w formacie *.3ds tutaj na forum. rozwiązemy ten problem :)
YessMasster Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 Oto scenka. Jak ktoś zrobi co trzeba to oczywiście proszę o instruktaż jak zrobić to samo, ażebym na następny raz wiedział co robić :)
tweety Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 może ktoś to przerobić na maxa7? plis :] yessmaster: format 3ds plis :>
YessMasster Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 To musi poczekać, bo na godzinkę lub półtorej zająłem maxa renderem tej scenki :), ale jak się tylko skończy to zamieszczę .3ds EDIT, oto scenka w 3ds
hcpiter Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 hehe Tweety sparawdzalem i nawet na max 7 nie działa wiec co jest z tą scenką? Moze daj razem z texturami :)
YessMasster Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 Scena nie używa tekstur z plików, a wykonana zastała w 3DMax8
tweety Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 15 minut babraniny, 6 minut render: 20 minut babraniny, ok 30 minut render (DOF winien): nie chciało mi sie dłużej czekać :) materiały: 3x DGS oświetlenie: 1x mrAreaSpot HDRI: kitchen_probe scenka: http://rapidshare.de/files/11687592/ipod.zip.html Pozdrawiam
alien111 Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Nooo ten drugi render bardzo przyzwoity , zaczyna to wygladac bardziej zywo ;)
YessMasster Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 Uuuuuuu.......pierwsza klasa :) A mógłbyś podesłać teksturę drewna?
tweety Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 YessMasster: tekstura prosto z google'a: Uwaga! Dość spory rozmiar! http://www.listwy.net/panele/egger/opal/h2199.jpg Co do scenki: obserwuj ustawienia światła, materiały i ich ustawienia. Jest to mocno niedorobione gdyż brakuje choćby bumpa na panelach. Same modele też nie są najlepsze: prawdziwy IpodShuffle jest delikatnie wypukły (nie idealnie płaski) przez co refleksy na jaego powierzchni zachowują się zupełnie inaczej. popraw to jeśli chcesz zrobić naprawdę ładny render. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się