Napisano 23 Styczeń 200619 l Wątek ten za namową forumowiczów przeniosłem z finished works, trzeba tutaj popracować nad oświetleniem i sceną. Mile widziane porady i sugestie :) Pozdrawiam
Napisano 23 Styczeń 200619 l poproś moderatora, żeby przeniósł ten stary wątek z Finished Works do WIp'a? po co dublować wątki?
Napisano 23 Styczeń 200619 l Troszke mało szczegółów. Widziałem tutorial do takiego iPod'a. Więc nic rewelacyjnego. Pracuj dalej. Powodzenia w dalszej pracy :).
Napisano 23 Styczeń 200619 l Autor Pobawiłem się troszkę z oświetleniem A tu próba z HDRI, niestety miałem tylko mapę od carshaderów z evermotion ale efekt wg mnie ciekawy
Napisano 23 Styczeń 200619 l Autor Wiem, że nie wygląda realistycznie, ale już nie wiem co mam z tym zrobić :/ Pozatym te 2 ostatnie rendery zamieściłem z tego powodu że wyglądają ciekawie :)
Napisano 23 Styczeń 200619 l YessMaste: renderuj w mniejszej rozdziałce: szybsze renderingi to szybsze dokonywanie poprawek. na razie nie jest dobrze. ciekawi mnie jak rozwiążesz problem plastiku Ipoda :>
Napisano 23 Styczeń 200619 l Autor Pomocy, nie mam pojęcia jak się za to zabrać :(, oto co najlepszego udało mi się uzyskać: z mental rayem: z VRayem (HDRI):
Napisano 23 Styczeń 200619 l co to za materiał w mental rayu? polecam wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11688 dużo info o Mental Ray a zwłaszcza: http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22
Napisano 23 Styczeń 200619 l Hmmm materialy skopane tak samo z renderem i oswietleniem, pokaz ustawienia Vraya wraz z materiałami, to moze cos pomysle :) Nawet scenke mozesz wysłac to ktos sie znajdzie i ją pomęczy bo teraz to cięzko wygląda. Powodzenia
Napisano 23 Styczeń 200619 l YessMaster: wyślij scenkę w formacie *.3ds tutaj na forum. rozwiązemy ten problem :)
Napisano 23 Styczeń 200619 l Autor Oto scenka. Jak ktoś zrobi co trzeba to oczywiście proszę o instruktaż jak zrobić to samo, ażebym na następny raz wiedział co robić :)
Napisano 23 Styczeń 200619 l Autor To musi poczekać, bo na godzinkę lub półtorej zająłem maxa renderem tej scenki :), ale jak się tylko skończy to zamieszczę .3ds EDIT, oto scenka w 3ds
Napisano 23 Styczeń 200619 l hehe Tweety sparawdzalem i nawet na max 7 nie działa wiec co jest z tą scenką? Moze daj razem z texturami :)
Napisano 23 Styczeń 200619 l 15 minut babraniny, 6 minut render: 20 minut babraniny, ok 30 minut render (DOF winien): nie chciało mi sie dłużej czekać :) materiały: 3x DGS oświetlenie: 1x mrAreaSpot HDRI: kitchen_probe scenka: http://rapidshare.de/files/11687592/ipod.zip.html Pozdrawiam
Napisano 23 Styczeń 200619 l Nooo ten drugi render bardzo przyzwoity , zaczyna to wygladac bardziej zywo ;)
Napisano 24 Styczeń 200619 l Autor Uuuuuuu.......pierwsza klasa :) A mógłbyś podesłać teksturę drewna?
Napisano 24 Styczeń 200619 l YessMasster: tekstura prosto z google'a: Uwaga! Dość spory rozmiar! http://www.listwy.net/panele/egger/opal/h2199.jpg Co do scenki: obserwuj ustawienia światła, materiały i ich ustawienia. Jest to mocno niedorobione gdyż brakuje choćby bumpa na panelach. Same modele też nie są najlepsze: prawdziwy IpodShuffle jest delikatnie wypukły (nie idealnie płaski) przez co refleksy na jaego powierzchni zachowują się zupełnie inaczej. popraw to jeśli chcesz zrobić naprawdę ładny render. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto