Skocz do zawartości

Jak wyrenderować texturę??


Stachu

Rekomendowane odpowiedzi

jak mogę wyrenderować texturę ja to jest pokazane na tym obrazku??

Baking_02.jpg

 

ta naprawdę jest już o tum tutek ale po angielsku (tu) i nic z tego nie rozumiem :( jakby ktoś mógłby mi to wytłumaczyć to byłbym, bardzo, bardzo, bardzo wdzięczny

pozdrawam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Światła nie mają cieni, które mieszałyby z teksturą. Ustaw światła tak, żeby nie było ciemnych miejsc na samochodzie.

Jako materiał ustaw standardowy szary (R150 G150 B150). Światło otaczające ustawiłem na jasny szary (R,G,B=198). Możesz je zmienić pod Rendering - environment albo przyciskając 8.

 

Jeżeli nie zmapowałeś sieszcze samochodu zrób to teraz, zanim wypieczemy teksturę. Po zmapowaniu wciśnij 0 (zero).

W opcjach Render to texture odznacz Automatic Unwrap Mapping. Zaznacz w scenie obiekt, z którego chcesz pobrać teksturę. Ustawienia reszty opcji możesz zostawić domyślne.

 

Kliknij Add pod Output i wybierz DiffuseMap. Wybierz żądaną rozdzielczość i naciśnij Render na dole opcji Render to texture.

 

Znowu message too short :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niee, w tym tutku pisało coś o wyrenderowaniu textury bez żadnych pluginów, tam poprostu trzeba coś wcisnąć ale niewiem co :(

a rozłożyć siatkę to ja potrafię

 

Wpierw mówisz, że nic nie rozumiesz, a teraz, że tam nic nie pisało o czymś takim :D to w końcu rozumiesz coś czy nic nie rozumiesz?

 

Tu masz przetłumaczony tutorial:

Szybki *Tutorial* do wypiekania materiałów w *3D* Pracownia Maksymum 6 JA będzie pokazywać jak piec struktury. nie jest bardzo dobry jed zaczynając od (od tego czasu, jak) JA poznaję (uczący się; dowiadujący się) to s& (samodzielnie) też. Za wszelką cenę tutaj to idzie: Światła nie ma wszelkie cienie, *that'd* *mess* struktury. Komplet (orientacja) światła tak (więc) co (żeby; który) tam nie będzie żadnymi ciemnymi przestrzeniami na samochodzie (wagon). Dla materiału JA ma po prostu (dopiero co) standard (standardowy) substancja szara (szary) (*R150*, *G150*, *B150*). Dla *ambient* oświetlać (światło; lekki; zapalać) otrzymuję (dostał się) oświetlają (zapalać) szary (*R198*, *G198*, *B198*). Wy możecie zmieniać to od Odpłacania (wywieranie) ==> Środowisko albo po prostu (dopiero co) naciskać (ścisk; prasa; żądać; zmuszać) "8 ". Jeżeli wy nie naniósł na mapę samochód (wagon) jeszcze robi to teraz zanim pieczemy struktury. Po tym, jak wy nanieśliście na mapę samochód (samochodowy; wagon) ścisk (prasa) "0 " (zero (zerowy) ). Od Odpłaty do Wyborów Struktury *uncheck* Automatyczny *Unwrap* Nanoszący na mapę (naniesienie na mapę). Wybierają przedmiot (obiekt) od miejsca dla czego wy *wanna* ma struktury. Wy możecie pozostawiać parametry instalacyjne braku odpoczywać (pozostawać; odpoczynek; reszta) wyborów. Trzask dodaje pod Produkcją i wybierają *DiffuseMap*. Wybierają rezolucję co wy potrzebujecie (chcieć) struktury jest. Potem naciskać (ścisk; prasa; żądać; zmuszać) Odpłacają (wywierać) od dołu Odpłaty do Wyborów Struktury. Tam wy otrzymywaliście (dostał się) niektóre przyjemne struktury. Tu jest wzorcem co otrzymuję (dostał się).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności