Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Moge prosic o jakies rady ...?

Mam problem z oswietleniem sceny.

kran4.jpg

 

 

W scenie sa 4 swiatla. Direct (mult. 1,0) i 2 vray (mult. 10 ) sa na oknach, trzecie vray(mult. 5) imituje otwarte drzwi.

Zwiekszanie mult. swiatel vray powoduje przepalanie sie sciany odbitej w lustrze.

 

light.jpg

 

Jest jeszcze sprawa pewnych bledow. Zaznaczylem je na obrazku. Nie mam pojecia jak sie ich pozbyc :( Ma ktos jakies pomysly? To zwykle boxy, dodany chamfer na krawedziach i potraktowane meshsmooth.

 

kran4bledy.jpg

 

Ostatnia sprawa...dlaczego render tak dlugo trwa?10 godzin przy ustawieniach GI na VeryLow. Czy to dlatego ze 90% materialow to materialy reflect/refract? (tylko mydlo i sciany sa "normalne")

Bede wdzieczny za pomoc i jakies uwagi.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm..no faktycznie...dziwnie to jakos wyszlo.

A co do textur...wiekszosc to najzwyklejszy chrom i aluminium...

Napisano
hmm... no a jak to jest ze na lustrze na baterii jest odbicie swiatla a na rzeczywistej baterii nie ma?? tekstury słabe, pozdr

 

bo lustro "widzi" odbite światło pod innym kątem?

Napisano

co do przepalania, wejdź w ustawienia rendera > gbuffer / color mapping > i zmień z linear na exponental. a co do błędów zaznaczonych to ekhm, dodaj jeszcze jedno zapętlanie w msie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności