opor Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 Witam Moge prosic o jakies rady ...? Mam problem z oswietleniem sceny. W scenie sa 4 swiatla. Direct (mult. 1,0) i 2 vray (mult. 10 ) sa na oknach, trzecie vray(mult. 5) imituje otwarte drzwi. Zwiekszanie mult. swiatel vray powoduje przepalanie sie sciany odbitej w lustrze. Jest jeszcze sprawa pewnych bledow. Zaznaczylem je na obrazku. Nie mam pojecia jak sie ich pozbyc :( Ma ktos jakies pomysly? To zwykle boxy, dodany chamfer na krawedziach i potraktowane meshsmooth. Ostatnia sprawa...dlaczego render tak dlugo trwa?10 godzin przy ustawieniach GI na VeryLow. Czy to dlatego ze 90% materialow to materialy reflect/refract? (tylko mydlo i sciany sa "normalne") Bede wdzieczny za pomoc i jakies uwagi. Pozdrawiam
hkropinski Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 hmm... no a jak to jest ze na lustrze na baterii jest odbicie swiatla a na rzeczywistej baterii nie ma?? tekstury słabe, pozdr
opor Napisano 3 Luty 2006 Autor Napisano 3 Luty 2006 hmm..no faktycznie...dziwnie to jakos wyszlo. A co do textur...wiekszosc to najzwyklejszy chrom i aluminium...
chveti Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 hmm... no a jak to jest ze na lustrze na baterii jest odbicie swiatla a na rzeczywistej baterii nie ma?? tekstury słabe, pozdr bo lustro "widzi" odbite światło pod innym kątem?
polka dot Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 co do przepalania, wejdź w ustawienia rendera > gbuffer / color mapping > i zmień z linear na exponental. a co do błędów zaznaczonych to ekhm, dodaj jeszcze jedno zapętlanie w msie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się