Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Moge prosic o jakies rady ...?

Mam problem z oswietleniem sceny.

kran4.jpg

 

 

W scenie sa 4 swiatla. Direct (mult. 1,0) i 2 vray (mult. 10 ) sa na oknach, trzecie vray(mult. 5) imituje otwarte drzwi.

Zwiekszanie mult. swiatel vray powoduje przepalanie sie sciany odbitej w lustrze.

 

light.jpg

 

Jest jeszcze sprawa pewnych bledow. Zaznaczylem je na obrazku. Nie mam pojecia jak sie ich pozbyc :( Ma ktos jakies pomysly? To zwykle boxy, dodany chamfer na krawedziach i potraktowane meshsmooth.

 

kran4bledy.jpg

 

Ostatnia sprawa...dlaczego render tak dlugo trwa?10 godzin przy ustawieniach GI na VeryLow. Czy to dlatego ze 90% materialow to materialy reflect/refract? (tylko mydlo i sciany sa "normalne")

Bede wdzieczny za pomoc i jakies uwagi.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm... no a jak to jest ze na lustrze na baterii jest odbicie swiatla a na rzeczywistej baterii nie ma?? tekstury słabe, pozdr

Napisano
  • Autor

hmm..no faktycznie...dziwnie to jakos wyszlo.

A co do textur...wiekszosc to najzwyklejszy chrom i aluminium...

Napisano
hmm... no a jak to jest ze na lustrze na baterii jest odbicie swiatla a na rzeczywistej baterii nie ma?? tekstury słabe, pozdr

 

bo lustro "widzi" odbite światło pod innym kątem?

Napisano

co do przepalania, wejdź w ustawienia rendera > gbuffer / color mapping > i zmień z linear na exponental. a co do błędów zaznaczonych to ekhm, dodaj jeszcze jedno zapętlanie w msie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności