Napisano 3 Luty 200619 l Witam Moge prosic o jakies rady ...? Mam problem z oswietleniem sceny. W scenie sa 4 swiatla. Direct (mult. 1,0) i 2 vray (mult. 10 ) sa na oknach, trzecie vray(mult. 5) imituje otwarte drzwi. Zwiekszanie mult. swiatel vray powoduje przepalanie sie sciany odbitej w lustrze. Jest jeszcze sprawa pewnych bledow. Zaznaczylem je na obrazku. Nie mam pojecia jak sie ich pozbyc :( Ma ktos jakies pomysly? To zwykle boxy, dodany chamfer na krawedziach i potraktowane meshsmooth. Ostatnia sprawa...dlaczego render tak dlugo trwa?10 godzin przy ustawieniach GI na VeryLow. Czy to dlatego ze 90% materialow to materialy reflect/refract? (tylko mydlo i sciany sa "normalne") Bede wdzieczny za pomoc i jakies uwagi. Pozdrawiam
Napisano 3 Luty 200619 l hmm... no a jak to jest ze na lustrze na baterii jest odbicie swiatla a na rzeczywistej baterii nie ma?? tekstury słabe, pozdr
Napisano 3 Luty 200619 l Autor hmm..no faktycznie...dziwnie to jakos wyszlo. A co do textur...wiekszosc to najzwyklejszy chrom i aluminium...
Napisano 3 Luty 200619 l hmm... no a jak to jest ze na lustrze na baterii jest odbicie swiatla a na rzeczywistej baterii nie ma?? tekstury słabe, pozdr bo lustro "widzi" odbite światło pod innym kątem?
Napisano 3 Luty 200619 l co do przepalania, wejdź w ustawienia rendera > gbuffer / color mapping > i zmień z linear na exponental. a co do błędów zaznaczonych to ekhm, dodaj jeszcze jedno zapętlanie w msie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto