Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wykonałem tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=254 ten z eksplozją. Zrobiłem wszystko jak należy. Jestem bardzo początkujący, to była moja pierwsza animacja. Wybieram zakładkę Rendering, następnie klkikam videopost. Z tamtąd wybieram Execute Sequence, wybieram nap. najniższą rozdzielczość. Range jest od 0 do 100. Niby wszystko przebiega dobrze pokazuje że coś tam tworzy, nad każdą klatką pracuje. Pojawiają się 2 okna: pierwsze to Video Post- pokazuje tam nad którą klatką pracuje itd., drugie to video postQueue- i tam pokazuje przebieg całej animacji. Dalej wciskam save bitmap, wybieram format avi i zapisuje. No ale powstały plik ma zaledwie kilka kilobajtów i 0 sekund, a powinien mieć ok3 sekund. Próbowałem także zapisywac na różne sposoby: divix, xvid, nieskompresowane i nic. Jak zrobić z mojeje animacji filmik???

Proszę pomózcie, nie chcę zniechęcic się już na starcie

• Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 886
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jezeli korzystasz z wideoposta to w kolejce oprocz ustawienia renderowania itepe musisz jeszcze ustawic (image output event), i w wskazac do jakiego pliku ma byc zapisana sekwencja, jezeli klikniesz na save bitmap na okienku renderingu to zapiszesz tylko i wylacznie ostatnia klatke.

Zeby to zrobic zaznacz to co renderujesz i na gornym pasku vposta kliknij ikonke prostokata z wychodzaca strzalka, potem poustawiaj sobie co i jak i zapusc jeszcze raz.

Napisano
  • Autor

Nadal nie kumam, zaznaczyłem add image output event i wyskoczyło okienko. Można tam ustawiać image file (jest tam jakiś label: unnamed i napis pod spodem not available), image driver (mam tam napis undefineted i nic nie mogę ustawiać), następnie wideo post parameters. Zaznaczone tam mam start na 0 i koniec na 100, i pod spodem zaznaczone enabled.

A jak po tym klikam to pojawia się nowy pasek w video post. Co mam dalej robić?