Skocz do zawartości

Problem ze zrobieniem filmu z animacji w 3ds max8


Joytic

Rekomendowane odpowiedzi

Wykonałem tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=254 ten z eksplozją. Zrobiłem wszystko jak należy. Jestem bardzo początkujący, to była moja pierwsza animacja. Wybieram zakładkę Rendering, następnie klkikam videopost. Z tamtąd wybieram Execute Sequence, wybieram nap. najniższą rozdzielczość. Range jest od 0 do 100. Niby wszystko przebiega dobrze pokazuje że coś tam tworzy, nad każdą klatką pracuje. Pojawiają się 2 okna: pierwsze to Video Post- pokazuje tam nad którą klatką pracuje itd., drugie to video postQueue- i tam pokazuje przebieg całej animacji. Dalej wciskam save bitmap, wybieram format avi i zapisuje. No ale powstały plik ma zaledwie kilka kilobajtów i 0 sekund, a powinien mieć ok3 sekund. Próbowałem także zapisywac na różne sposoby: divix, xvid, nieskompresowane i nic. Jak zrobić z mojeje animacji filmik???

Proszę pomózcie, nie chcę zniechęcic się już na starcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jezeli korzystasz z wideoposta to w kolejce oprocz ustawienia renderowania itepe musisz jeszcze ustawic (image output event), i w wskazac do jakiego pliku ma byc zapisana sekwencja, jezeli klikniesz na save bitmap na okienku renderingu to zapiszesz tylko i wylacznie ostatnia klatke.

Zeby to zrobic zaznacz to co renderujesz i na gornym pasku vposta kliknij ikonke prostokata z wychodzaca strzalka, potem poustawiaj sobie co i jak i zapusc jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach