Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Szukałem, szukałem i nie znalazłem nigdzie!!! mam mały problem a dla mnie raczej duży, mianowicie chodzi mi o to jak zrobić animacje żeby postać podnosiła różne rzeczy bądź kopała, z góry dzięki za każdą pomoc!! posdr ;)

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Może małe sprostowanie odnośnie mojego postu. chodzi mi o to żeby zostały zachowane prawa fizyki np przy kopaniu, trawa uginała się, a podnoszony przedmiot trzymał się w rękach. Bardzo proszę o pomoc ;]

Napisano

Podnoszenie, trzymanie czegos - animacja reczna, do kopania i innych rzeczy reactor. Soft za ciebie nic nie zrobi sam. Nie ma takiej opcji "Podnies ta rzecz" wiec polecam napoczatek jakas lekture odnosnie animacji.

Napisano
  • Autor

a czy przy animacji podnoszenia, możliwe jest aby podnoszony przedmiot nie trzeba było animować osbno tylko żeby oddziaływał on z ręka??

Napisano

a dokladniej dlon y pryedmiotem. To pryedmiot bedyiesy sobie podnosic , a dlon sie do niego dostosuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.