markus23ss Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 poszukuje plikow pomocy do 3ds max 8, no wiecie bez tego ani rusz.no i czy ma ktos namiar na calkiem legalne ebooki o tematyce 3d.jesli nie to chetnie poglebie wiedze w sposob dobrze znany czyli ksiazka.
hkropinski Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 na autodesku mozesz pobrac pliki pomocy i tutoriale http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=5659451
Joytic Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 No tak czytanie to jedno, a wykonanie to co innego. Jestem laikiem, przedwczoraj poraz pierwszy odpaliłem 3d studio. Te wszystkie tutoriale nie są przygotowywane z myślą o początkujących. Narazie jedyne co udało mi się zrobić to wieżowiec chociaż już brałem się za wiele rzeczy. A tak apropoz wszedłem na linka przez hkropinski. Czy ten plik pomocy jest w pdfie??
streaker Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 NTe wszystkie tutoriale nie są przygotowywane z myślą o początkujących. Narazie jedyne co udało mi się zrobić to wieżowiec chociaż już brałem się za wiele rzeczy. A tak apropoz wszedłem na linka przez hkropinski. Czy ten plik pomocy jest w pdfie?? Te tutoriale są przygotowane z myślą o początkujących (z helpa), pliki pomocy to z reguły .chm, tak jest i w tym wypadku, w .pdf masz instrukcje, coś takiego dostajesz w pudełku z maxem (wydrukowane oczywiście).
markus23ss Napisano 4 Luty 2006 Autor Napisano 4 Luty 2006 ten joytic mam racje bo mi nawet ten wiezowiec wyszedl jak jakis neon czy cos bo na tych balkonach padlem. ale wiecie prawa nad lewą
markus23ss Napisano 4 Luty 2006 Autor Napisano 4 Luty 2006 mam pdf a w nim 4 strony i to caly help do maxa?!!!?.a gdzie tutoriale jakies cwiczenia.
ASY2002 Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 w inntym pliku :P (chyba ;) ) Tylko pamietaj ze nie sciągniesz sobie modeli do cwiczen, chyba ze chcesz nie legalnie ;)
markus23ss Napisano 5 Luty 2006 Autor Napisano 5 Luty 2006 nielagalnie to raczej nie ale z czegos trzeba korzystac?