Gość Sir Czopek Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 Moj pierwszy projekt, ktorego nie boje sie az tak bardzo wystawic... za reszte zostałbym zlinczowany, i zasypany miesem oraz innymi produktami spozywczymi. Prosty polymodeling, potem turbo smoth (interatrions 3) oswietlenie to 5 vraylights z jasnascia 6 i wygladzaniem cieni. podloze to zwykla maxoxa skala tylko z vraydisaplecment map. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 Witam. Zapoznaj sie z regulaminem dot. nazewnictwa wątkow i popraw temat na własciwy: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAIRAM Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 tekstura samego itemu wyglada dosyc dziwnie...I ostrza sa jakies powyginane przy zlaczeniach(albo spawacz do d***) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 No mode niezbyt skomplikowany takze za duzo roboty przy nim nie miales (chyba) i nie wiem po co ci tyle tych swiatel tam, mysle ze rownie dobrze mogbys to oswietlic 3 i renderowalo by sie znacznie krocej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 słabo, model przecietny, tekstury słabiutkie, render tez moglby byc lepiej ustawiony... 4h??? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Sir Czopek Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 thx za krytyke, bardzo budująca. dzieki za rade z swiatłami, moze jeszcze jakies inne? bede wdzieczny za nawet najmniejsza. bo uczymy sie na bledach a ja mam jeszcze chyba wiele nauki;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi