Napisano 9 Luty 200619 l Witam, właśnie zaczynam się bawić w animację i testuję Clotha z maxa8. Poniżej zamieszczam moją pierwszą keyframe animację chodzenia. Koleś to low poly wygładzony msmoothem. Mam pytanko, czy jest szansa że szmata z Clotha będzie dobrze kolidować z obiektem? Zdarza mi się często przy niektorych ruchach że rozpędzona koszula przenika przez ciało kolesia :( http://rapidshare.de/files/12853788/walk.avi.html Poza tym, w maxie mam jakieś cholerne błędy, zapisałem animkę, otworzyłem ją ponownie i kolesiowi jakoś dziwnie się skręciła szyja, poprawiłem, zapisałem, otworzyłem i znowu to samo :o to normalne? inne pytanko, czy mając zachowane animki bipeda w formacie BIP mozna potem je łączyć? udało mi się załadować tylko jedną naraz. i jeszcze: nie można animki bipeda rozciągnąć (spowolnić) w Dope Sheet, jest jakis inny sposob?
Napisano 9 Luty 200619 l Autor gosciu lekko poprawiony, bez wygładzania tym razem http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=2YU1XO53D342036YQHGGPDPB7C (500kb)
Napisano 10 Luty 200619 l Autor chveti, bo kolo twardo stąpa po ziemi ;) zmieniłem troche ten chód, szmata narazie nie lata bo to testy http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=3OXK0H6091PL62T7FMWQZL1OOC poniżej zrobiłem nieco inne odrywanie się nogi tylnej od ziemi (szybsze, wolniejsze) http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=0PIMIY6WPGCJD0JUZ4V6GEYMVI http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=33VM6NIA8DGT20C2GC8OTG3H2F tu troche mniej buja barkami: http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=3EJH4BIQX8XSO1O85O6194ETBA
Napisano 10 Luty 200619 l Autor zmieniłem całkiem ten chód ... http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=1DGFG80H8TWT10W2TBQ2YHXW49 http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=1NH4PKYNSHWQY1REK8M7EPGLWK http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=1P8Z4RYOPPMBP0B11BKRG0Z4V3
Napisano 10 Luty 200619 l ostatni chód juz calkiem niezle ale nadal chodzi jak tranzer... musisz byc bardziej elastycznie... http://video.google.com/videoplay?docid=1900828304440471899&q=walking+man masz ten kolo chodzi podobnie do twojego(ten z flaga)... ale mimo wszsytko nie wyglada jakby przyciaganie bylo 20x wieksze niz jest w rzeczywistosci.
Napisano 10 Luty 200619 l Postac sie rusza dosyc sztywno, pamietaj ze powinny wszystkie czesci ciala sie poruszac. Wprowadz jakis minimalny ruch miednicy, glowy, dodaj jeszcze zdecydowane ruchy ramion
Napisano 10 Luty 200619 l Autor SUPER_OKO - obejrzyj poprzednie animki, tam się ruszało wszystko (barki, głowa) i ludze mówili że jest źle. W tych nowych też się wszystko rusza tylko delikatniej
Napisano 10 Luty 200619 l Wiesz bez obrazy, ale daj jakąś jedną animkę, bo za dużo ich tu nie wiem co ściągać i nie wiek którą komentować, ja tylko widziałem tą pierwszą, barki ruszały się tylko w jednej osi czyli Y a powiny w X jeszcze lub Z to samo bioderka kręgłosup też pracuje, pokaż render tego gostka, wraz ze szkieletem i pokaż chód samego szkieletu.
Napisano 11 Luty 200619 l Autor spoko FaNTOMAS, obejrzyj tylko te http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=0CPEMKINRNM3V1SVCBPMTIJSH5 http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=3VW7GC7L5E6JJ0H6CCR1E88OJO Zaznaczam że koleś nie idzie normalnie z założenia. Idzie wkurzony żeby dąć komuś za chwile w łeb. No i.. to jest cykl, więc jak będę chciał to w docelowej animce mogę pozmieniać pozę przy każdym kroku i będzie naturalniej. Wcześniej ramiona bujały się bardziej (pierwsza animka w wątku) ale źle to wyglądało, wkurzony koleś idzie sztywno, jest spięty, tak przynajmiej sobie to wyobrażam.
Napisano 11 Luty 200619 l A więc tak, w tych animkach co widziałem to praca ramion jest wporządku, można by tam pracować jeszcze nad samą klatką piersiową, ale jest dobrze. Do puki nie spojżę od pasa w dół, zerowa praca bioder :/ tutaj masz wielki minus, biodra mają się ruszać przynajmniej w osi Y oraz X i Z, o czywiście to facet więc niech kręci tym z umiarem :) bo żeby nie wyszedł z tego jakiś ****ł (wiadomo co). Jak teraz dodasz ruch bioder to pomyśl otym że one nie ruszają się same z siebie tylko tak jakby ciągnie je noga, mam nadzieję że wiesz o co chodzi. Pozdro i pracuj dalej!
Napisano 11 Luty 200619 l Autor ruszają się odrobinę, na osi ZX po Y to już chyba nie. Dzięki, poekxperymentuję. pozdrawiam SK
Napisano 13 Luty 200619 l Autor teraz pan biegnie, animkę należy zapętlić. http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=1FB8Y5986FV6Z2YV3D0E0ROVLH ps czy też tak macie że po zapisaniu pliku z animką, po jego otworzeniu pojawiają się błędy których nie było? mi się dziwnie szyja wygina, za każdym razem ją muszę prostować :/ z innej beczki, bawiłem się w wodę: http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=0V0XJFR3T03U72BWYGS9B0S504 robiłem Ripllem, ale za chiny nie mogę zrobić tego tak, żeby w końcowej fazie fale zanikały od środka na zewnątrz (znikają równomiernie wszystkie).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto