kingwins Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Witam, właśnie zaczynam się bawić w animację i testuję Clotha z maxa8. Poniżej zamieszczam moją pierwszą keyframe animację chodzenia. Koleś to low poly wygładzony msmoothem. Mam pytanko, czy jest szansa że szmata z Clotha będzie dobrze kolidować z obiektem? Zdarza mi się często przy niektorych ruchach że rozpędzona koszula przenika przez ciało kolesia :( http://rapidshare.de/files/12853788/walk.avi.html Poza tym, w maxie mam jakieś cholerne błędy, zapisałem animkę, otworzyłem ją ponownie i kolesiowi jakoś dziwnie się skręciła szyja, poprawiłem, zapisałem, otworzyłem i znowu to samo :o to normalne? inne pytanko, czy mając zachowane animki bipeda w formacie BIP mozna potem je łączyć? udało mi się załadować tylko jedną naraz. i jeszcze: nie można animki bipeda rozciągnąć (spowolnić) w Dope Sheet, jest jakis inny sposob?
kingwins Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 gosciu lekko poprawiony, bez wygładzania tym razem http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=2YU1XO53D342036YQHGGPDPB7C (500kb)
chveti Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 No kingwins , fajnie , tylko jakoś twardo stopy pracują.
kingwins Napisano 10 Luty 2006 Autor Napisano 10 Luty 2006 chveti, bo kolo twardo stąpa po ziemi ;) zmieniłem troche ten chód, szmata narazie nie lata bo to testy http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=3OXK0H6091PL62T7FMWQZL1OOC poniżej zrobiłem nieco inne odrywanie się nogi tylnej od ziemi (szybsze, wolniejsze) http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=0PIMIY6WPGCJD0JUZ4V6GEYMVI http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=33VM6NIA8DGT20C2GC8OTG3H2F tu troche mniej buja barkami: http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=3EJH4BIQX8XSO1O85O6194ETBA
kingwins Napisano 10 Luty 2006 Autor Napisano 10 Luty 2006 zmieniłem całkiem ten chód ... http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=1DGFG80H8TWT10W2TBQ2YHXW49 http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=1NH4PKYNSHWQY1REK8M7EPGLWK http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=1P8Z4RYOPPMBP0B11BKRG0Z4V3
Baldack Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 ostatni chód juz calkiem niezle ale nadal chodzi jak tranzer... musisz byc bardziej elastycznie... http://video.google.com/videoplay?docid=1900828304440471899&q=walking+man masz ten kolo chodzi podobnie do twojego(ten z flaga)... ale mimo wszsytko nie wyglada jakby przyciaganie bylo 20x wieksze niz jest w rzeczywistosci.
SUPER_OkO Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Postac sie rusza dosyc sztywno, pamietaj ze powinny wszystkie czesci ciala sie poruszac. Wprowadz jakis minimalny ruch miednicy, glowy, dodaj jeszcze zdecydowane ruchy ramion
kingwins Napisano 10 Luty 2006 Autor Napisano 10 Luty 2006 SUPER_OKO - obejrzyj poprzednie animki, tam się ruszało wszystko (barki, głowa) i ludze mówili że jest źle. W tych nowych też się wszystko rusza tylko delikatniej
FaNTOMAS Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Wiesz bez obrazy, ale daj jakąś jedną animkę, bo za dużo ich tu nie wiem co ściągać i nie wiek którą komentować, ja tylko widziałem tą pierwszą, barki ruszały się tylko w jednej osi czyli Y a powiny w X jeszcze lub Z to samo bioderka kręgłosup też pracuje, pokaż render tego gostka, wraz ze szkieletem i pokaż chód samego szkieletu.
kingwins Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 spoko FaNTOMAS, obejrzyj tylko te http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=0CPEMKINRNM3V1SVCBPMTIJSH5 http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=3VW7GC7L5E6JJ0H6CCR1E88OJO Zaznaczam że koleś nie idzie normalnie z założenia. Idzie wkurzony żeby dąć komuś za chwile w łeb. No i.. to jest cykl, więc jak będę chciał to w docelowej animce mogę pozmieniać pozę przy każdym kroku i będzie naturalniej. Wcześniej ramiona bujały się bardziej (pierwsza animka w wątku) ale źle to wyglądało, wkurzony koleś idzie sztywno, jest spięty, tak przynajmiej sobie to wyobrażam.
FaNTOMAS Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 A więc tak, w tych animkach co widziałem to praca ramion jest wporządku, można by tam pracować jeszcze nad samą klatką piersiową, ale jest dobrze. Do puki nie spojżę od pasa w dół, zerowa praca bioder :/ tutaj masz wielki minus, biodra mają się ruszać przynajmniej w osi Y oraz X i Z, o czywiście to facet więc niech kręci tym z umiarem :) bo żeby nie wyszedł z tego jakiś ****ł (wiadomo co). Jak teraz dodasz ruch bioder to pomyśl otym że one nie ruszają się same z siebie tylko tak jakby ciągnie je noga, mam nadzieję że wiesz o co chodzi. Pozdro i pracuj dalej!
kingwins Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 ruszają się odrobinę, na osi ZX po Y to już chyba nie. Dzięki, poekxperymentuję. pozdrawiam SK
kingwins Napisano 13 Luty 2006 Autor Napisano 13 Luty 2006 teraz pan biegnie, animkę należy zapętlić. http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=1FB8Y5986FV6Z2YV3D0E0ROVLH ps czy też tak macie że po zapisaniu pliku z animką, po jego otworzeniu pojawiają się błędy których nie było? mi się dziwnie szyja wygina, za każdym razem ją muszę prostować :/ z innej beczki, bawiłem się w wodę: http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=0V0XJFR3T03U72BWYGS9B0S504 robiłem Ripllem, ale za chiny nie mogę zrobić tego tak, żeby w końcowej fazie fale zanikały od środka na zewnątrz (znikają równomiernie wszystkie).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się