Skocz do zawartości

nieszczęsny boolean w maxie 7


weinert

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

no wiec tak wytłaczam w boxie chamfer box ( a - b) wszystko jest ok tak jak na pierwszym zalączniku( poza skopaną siatką ) Natomiast jak chce znow przeprowadzic opcje wytlaczania to Boolean wycina ( cut zamiast a -b ) :/ wtf?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... zrób tak:

convert to editable poly - zaznacz ten jeden polygon i wciśnij tessalate albo podziel go slice plane'em, wtedy zastosuj boolean. jeśli nie zadziała to zawsze pozozstaje ci ręczna wycinka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki wynik to kwestia nieciągłości mesza - sprawdź narzędziem o nazwie STL Check chyba - pokazuje nieciągłości siatki, otwarte krawędzie itd. Zwelduj vertexy z bardzo dużą dokładnością. Zrób reset siatki na wszelki wypadek. Mi zwykle któraś opcja pomaga ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reset XForm. Uwaga - ustawia pivoty do świata, resetuje przekształcenia, nie radze robić na zlinkowanych i animowanych obiektach. Po nałożeniu jako modyfikator, praktycznie nie powinno się go usuwać, a jedyni zcolapsować. Oprócz modyfikatora jest też button Reset w utilities.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam taki problem to jest jakis bug boolena albo cos w tym stylu ale jak polaczysz wszystkie obiekty w jeden to bedzie dobrze musialbys cofnac taego boolena co zrobiles zaznaczyc wszystkie obiekty ktore maja byc jako dziura polaczyc je attach i wtedy robic boolena :)

ps. nie raz zdzial jak sa osobne obiekty boolenowane kilka krotnie na tym samym obiekcie ale nie zawsze

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności