KLICEK Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 siema texturki 1 x 512 dif, spec, norm , modeling low , hi pierwsza wersja textury ,spec norm baj klicek , diff 2ga wersja baj Jarek liczba poly : 618 Motylek :
PAINbringer Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Siatka hp jest ok, nie ma co się jej czepiać. Mam zarzuty natomiast do wersji lp gdyż ... na niej nie widać po prostu żadnej z warstw poza diffuse :( Polecam zdecydować się również na kanał alpha Pozdrawiam
KLICEK Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 thx nie dalem renderu wszystkiego porpsotu normal mapa byla robiona pod inna texturke, to ostatnie to tylko diff tutaj jest renderek niestety bede musial troszke przemodelowac hi poly pod tego diffa
Tores Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Nie podobają mi się te skrzydełka. Takie plastikowe i wypukłe a przecież motyl ma płaskie skrzydełka. Lepiej chyba wyglądałby gdybyś dał scpecular zrobiony z cieniutkich kreseczek i intensywniejszy tam gdzie są oczka.
Reanimator Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 jaki specular? motyl ma skrzydla pokryte pylkiem, powinny byc matowe, a nie swiecic sie jak psu jajca. Kolorki moglyby byc jaskrawsze, bo ten wyglada jak paskudna cma :)
_michal Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Modelik ładny, ale nieaccuratny. Motyl skrzydełka ma płaskie (tak, musiałem to tutaj napisać ;)).
Gość Marioza Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 za to własnie kocham normal mapy ;) że tak ślicznie to finalnie wygląda empeck - fajny avatar : )
_michal Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 No kurde. chciałbym mieć plakat z Pyramid Headem ;) Taki A0 hihihi, żona by mnie z domu wyrzuciła.
Gość Marioza Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 no ja tez bym chciał i to bardzo :D, sh2 thebest sorry klicek za oftopa ;) , a co do tego motylka, to nie obraź sie ale z normal mapami wygląda paskudnie, o ile jeszcze korpus powiedzmy byłby do przyjecia to skrzydełka juz nie, z kolei przy korpusie textura koloru przez swoją ciemną barwę niweluje efekt normal mapy, textura koloru na skrzydelkach jest w nieodpowiedniej kolorystyce a całosc dobija efekt swiecenia się, expertem w robalach nie jestem ale wydaje mi się skrzydełaka motyli są jedwabiste i nie błyszczą się jak psu jajca, krótko mówiąc do fanów normal map się nie zaliczam : )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się