Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Wiec tak. Jest to projekt/wizualzacja dobudowki do domu juz istniejacego. W zasadzie jest to bardziej traktowane jako nauka 3ds i renderingu niz wykonawczy projekt takze prosze o ogolna ocene i wrazenia. Moze bedzie bedzie lagodniej jak napisze ze to moj pierwszy raz, ale wytykajcie wszystkie bledy to moze sie naucze i bedzie pozniej lepiej. Zdaje sobie sprawe ze jest troche pusto ale juz nie chcialem tam wstawiac zadnych ozdobnikow. Vray, rendering okolo 1,5godz. bo robiony na raty troche poprawiony w ps.

 

Jedno pytanie jak zrobic ladnie wygladajace kwiaty na skarpe przed dom?

 

pozdr.

 

na podjezdzie jest kostka 3kolory z duzym bumpem ale sie zlewa ??

 

 

 

 

cam1final6od.jpg

gg

 

cam2final6wx.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

domek miodzio

co do wizualizacji to glownie chyba trawa, to cos zielone (kamien?) na schodach, skarpa i chyba cos z proporcjami nie tak (okna / drzwi balkonowe) ?

Napisano

Troche czerstwy. Drażni ta monotonna trawa, kolorki troche kreskówkowe. Otoczenie średnie. Domek może być, tylko ta dachówka razi kolorem. Ogolnie nie najgorzej, ale wygląda jak scenografia z "Misia Kolargola".

Napisano

Wlasnie o to chodzilo - dz. Juz tak krecilem kolorami ze sam nie wiedzialem co chce osiagnac :) . Chcialem dobrze a wyszlo jak zwykle.

 

Co do okna balkonowego to wymiary sa dobre tylko powinien byc podniesiony poziom "ziemi" [to mi ucieklo] i wtedy by to wygladalo, Te okna w wypuscie sa w rzeczywistosci b. durze - ale racja nie wyglada to teraz dobrze.

 

To zielone to moze byc hmmmm trawka miedzy kostkami zeby nie bylo zbyt monotonnie:)

 

A tu moze sa lepsze. Pozdr.

12uu.jpgcam21wb.jpg

Napisano

no cześć jak na vraya to nieco cimno tu i tam (w ustawieniach rendrera zwiększ nieco color mapping - dark multiplayer i bright multiplayer) środek bym nieo rozjaśnił tzn na ściany wewn nakładaj materiał biały a na niego jeszcze modyfikatkor wrapper vray coś tam.aha no i jakąś kostkę na honiczek by się przydało:)

Napisano

scena jest ciemna bo niebo jest ciemne. ja daje często prawie białe, dodaje to więcej realizmu niż takie niebieściutkie bajkowe. Troche parametrami też trzeba rozjaśnić. A trawa dalej wygląda jak wykładzina. Możesz dodać obróbke blacharską komina i jakiś cokolik, teraz ściana zaczyna się równo z grunten a tak pewnie nie będzie.

Napisano

wow! to lubie :-D v-ray? koniecznie zmien teksture podmurowki, trawa biedna ale moze byc /w moich renderkach to ona najbrdziej muli procesor, wiec zawsze ja olewam/,wiecej swiatla daj, beda jeszcze jakies rendery?...

Napisano

tak v-ray. co do kolejnych renderow to nie planuje, ale przy nastepnnym uwzglednie wszystkie uwagi. co do trawy to jest tak jak piszesz [oo79] w pewnym momecie nie wiedzialem co robie trawe czy domek:).

 

pozdr.

Napisano

Niebo mi jak najbardziej odpowiada - pozatym jak mniemam to wizualka dla konkretneog klienta a tych zazwyczaj interesuja bajkowe wizualki a nie awangardowe... zastrzezenia tylko do cienia, przy takim oswietleniu bylby ciemniejszy tznw iekszy kontrast wby wystapil.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności