karny Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Witam Wiec tak. Jest to projekt/wizualzacja dobudowki do domu juz istniejacego. W zasadzie jest to bardziej traktowane jako nauka 3ds i renderingu niz wykonawczy projekt takze prosze o ogolna ocene i wrazenia. Moze bedzie bedzie lagodniej jak napisze ze to moj pierwszy raz, ale wytykajcie wszystkie bledy to moze sie naucze i bedzie pozniej lepiej. Zdaje sobie sprawe ze jest troche pusto ale juz nie chcialem tam wstawiac zadnych ozdobnikow. Vray, rendering okolo 1,5godz. bo robiony na raty troche poprawiony w ps. Jedno pytanie jak zrobic ladnie wygladajace kwiaty na skarpe przed dom? pozdr. na podjezdzie jest kostka 3kolory z duzym bumpem ale sie zlewa ?? gg
lu Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 domek miodzio co do wizualizacji to glownie chyba trawa, to cos zielone (kamien?) na schodach, skarpa i chyba cos z proporcjami nie tak (okna / drzwi balkonowe) ?
siwy Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 Troche czerstwy. Drażni ta monotonna trawa, kolorki troche kreskówkowe. Otoczenie średnie. Domek może być, tylko ta dachówka razi kolorem. Ogolnie nie najgorzej, ale wygląda jak scenografia z "Misia Kolargola".
karny Napisano 20 Luty 2006 Autor Napisano 20 Luty 2006 Wlasnie o to chodzilo - dz. Juz tak krecilem kolorami ze sam nie wiedzialem co chce osiagnac :) . Chcialem dobrze a wyszlo jak zwykle. Co do okna balkonowego to wymiary sa dobre tylko powinien byc podniesiony poziom "ziemi" [to mi ucieklo] i wtedy by to wygladalo, Te okna w wypuscie sa w rzeczywistosci b. durze - ale racja nie wyglada to teraz dobrze. To zielone to moze byc hmmmm trawka miedzy kostkami zeby nie bylo zbyt monotonnie:) A tu moze sa lepsze. Pozdr.
khazell Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 no cześć jak na vraya to nieco cimno tu i tam (w ustawieniach rendrera zwiększ nieco color mapping - dark multiplayer i bright multiplayer) środek bym nieo rozjaśnił tzn na ściany wewn nakładaj materiał biały a na niego jeszcze modyfikatkor wrapper vray coś tam.aha no i jakąś kostkę na honiczek by się przydało:)
siwy Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 scena jest ciemna bo niebo jest ciemne. ja daje często prawie białe, dodaje to więcej realizmu niż takie niebieściutkie bajkowe. Troche parametrami też trzeba rozjaśnić. A trawa dalej wygląda jak wykładzina. Możesz dodać obróbke blacharską komina i jakiś cokolik, teraz ściana zaczyna się równo z grunten a tak pewnie nie będzie.
nitoprek Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 ee... domek pięknota :D a renderki fajniutkie :D jak to oswietlales?? hdri czy zwykle gi ??
karny Napisano 1 Marzec 2006 Autor Napisano 1 Marzec 2006 zwykle gi z target direct jako slonce bez hdri - jakos tak wyszlo:) pozdr.
oo79 Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 wow! to lubie :-D v-ray? koniecznie zmien teksture podmurowki, trawa biedna ale moze byc /w moich renderkach to ona najbrdziej muli procesor, wiec zawsze ja olewam/,wiecej swiatla daj, beda jeszcze jakies rendery?...
karny Napisano 3 Marzec 2006 Autor Napisano 3 Marzec 2006 tak v-ray. co do kolejnych renderow to nie planuje, ale przy nastepnnym uwzglednie wszystkie uwagi. co do trawy to jest tak jak piszesz [oo79] w pewnym momecie nie wiedzialem co robie trawe czy domek:). pozdr.
Wacman Napisano 3 Marzec 2006 Napisano 3 Marzec 2006 Niebo mi jak najbardziej odpowiada - pozatym jak mniemam to wizualka dla konkretneog klienta a tych zazwyczaj interesuja bajkowe wizualki a nie awangardowe... zastrzezenia tylko do cienia, przy takim oswietleniu bylby ciemniejszy tznw iekszy kontrast wby wystapil.
Synthax Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 sztucznie. chyba za mało światłocienia. Choinki to u Ciebie czarne plamy. Kolory właśnie przez światło mało atrakcyjne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się